پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دانیل پی. هالاهان، جان و. لوید
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
13 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۲ فروردین ۱۴۰۱
تعداد بازدیدها 👁️
772 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب اختلال های یادگیری هالاهان PDF

کتاب اختلال های یادگیری (مبانی، ویژگی ها و تدریس مؤثر) اثر مجموعه نویسندگان متشکل از دانیل پی. هالاهان، جان و. لوید، جیمز م. کافمن، مارگارت ویس، الیزابت ا. مارتینز است. گروه مترجمان متشکل از دکتر حمید علیزاده، دکتر قربان همتی علمدارلو، دکتر ستاره شجاعی، دکتر صدیقه رضایی دهنوی این کتاب را به زبان فارسی برگردانده اند.

کتاب اختلال های یادگیری

موارد نام برده شده در زیر از سایر کتاب هایی است که دانیل پی. هالاهان در زمینه ی اختلال های یادگیری و کودکان استثنایی نگاشته است.

کتاب کودکان استثنایی: زمینه تعلیم و تربیت ویژه

کتاب یادگیردندان استثنایی: مقدمه ای بر آموزش های ویژه

کتاب کودکان استثنایی: مقدمه ای بر آموزش های ویژه

خرید کتاب اختلال های یادگیری هالاهان

کتاب اختلال های یادگیری (مبانی، ویژگی ها و تدریس مؤثر)، کتابی است نگاشته شده در زمینه ی درمان کودکان ناتوان در یادگیری که نویسندگان آن را با هدف آموزش به دانشجویان، معلمین و والدین در جهت کمک به کودکان استثنایی برای یادگیری و حتی درمان این کودکان به رشته ی تحریر درآورده اند.

کتاب اختلال های یادگیری (مبانی، ویژگی ها و تدریس مؤثر) یک کتاب درسی و دانشگاهی است که در گروه کتاب های با مضامین روانشناسی و علوم تربیتی قرار می گیرد.

مؤلفان دانیل پی. هالاهان، جان و. لوید، جیمز م. کافمن، مارگارت ویس، الیزابت ا. مارتینز، در کتاب اختلال های یادگیری خود، اختلالاتی که کودکان در یادگیری ممکن است با آن ها مواجه باشند و همچنین راه های کمک به کودکانی که از این اختلال ها برخوردارند را شرح و تفسیر نموده اند.

دانلود کتاب اختلال های یادگیری مبانی، ویژگی ها و تدریس مؤثر

شرح این موضوعات توسط مؤلفان در پانزده فصل به شرح و ترتیب زیر گنجانده شده است.

فصل یک: مفاهیم پایه 

فصل دو: علل ناتوانی های یادگیری

فصل سه: واجد شرایط بودن برای دریافت خدمات آموزش ویژه

فصل چهار: والدین و خانواده های دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری

فصل پنج: پیشگیری و مداخله در اوایل کودکی

فصل شش: برنامه ریزی برای انتقال در نوجوانی و بزرگسالی

فصل هفت: مشکلات اجتماعی، هیجانی و رفتاری

فصل هشت: شناخت، فراشناخت و حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری

کتاب اختلال های یادگیری مبانی، ویژگی ها و تدریس مؤثر

فصل نه: اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی

فصل ده: رویکرد های آموزشی

فصل یازده: دانش آموزان دارای مشکلات زبان گفتاری

فصل دوازده: دانش آموزانی که در خواندن مشکل دارند

فصل سیزده: دانش آموزانی که در نوشتن مشکل دارند

فصل چهارده: دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند

فصل پانزده: شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس های آموزش عمومی

معلمان، مربیان، والدین و کسانی که با کودکان دارای اختلال یادگیری به نحوی در ارتباط هستند، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

کتاب اختلال های یادگیری هالاهان PDF

آن ها می توانند با خواندن کتاب اختلال های یادگیری (مبانی، ویژگی ها و تدریس مؤثر) با مبانی و ویژگی های اختلالات آشنا شده و مفاهیم پایه در تدریس و همچنین شیوه ی تدریس مؤثر به کودکان دارای اختلالات را یاد بگیرند.

از همین رو مطالعه ی این کتاب را به معلمان به خصوص معلمان کودکان استثنایی، معلمان ابتدایی و دانشجو معلمان توصیه می کنیم.

دانشجو معلمان از طریق کتاب اختلال های یادگیری (مبانی، ویژگی ها و تدریس مؤثر) آمادگی پیدا می کنند تا در صورت برخورد با کودکان دارای اختلال بتوانند آن ها را در جهت یادگیری، همانند سایر دانش آموزان هدایت و راهنمایی کنند.

سایت کافه جزوه نسخه ی الکترونیکی این کتاب حجیم و پر محتوا را با کیفیت و خوانایی بالا در قالب پی دی اف 727 صفحه ای برای دانلود قرار داده است.

دانلود رایگان کتاب اختلال های یادگیری

اختلال های یادگیری یکی از واحد های درسی می باشد که دانشجویان رشته ی روان شناسی و شاخه های ان باید این واحد درسی را در مقطع کارشناسی پاس نمایند. پس لازم است که دانشجویان گرامی به فکر تهیه یک کتاب یا جزوه مناسب برای درس اختلال های یادگیری باشند. کتاب اختلال های یادگیری قرار گرفته در سایت کافه جزوه بهترین و کامل ترین کتابی است که می توانید برای درس اختلال های یادگیری فرا بگیرید.

کلیه نکات و مباحث مهمی و ضروری را که لازم است در درس اختلال های یادگیری فرا بگیرید به صورت کامل و جامع در این کتاب ذکر شده است. تمامی مباحث مهمی که باید در در این درس فرا بگیرید به صورت دقیق در این کتاب بیان شده است. زبان شرح مطالب در این جزوه بسیار ساده و روان می باشد به گونه ای که فهم و درک مطالب بسیار ساده و روان می باشد.

با برنامه ریزی دقیق کلیه فصل های کتاب را به صورت دقیق مطالعه نمایید و نمره ی خوبی از درس اختلال های یادگیری کسب نمایید. یکی از منابع جامع و کاملی که می توانید برای درس اختلال های یادگیری در اختیار داشته باشید کتاب اختلال های یادگیری می باشد.

خرید و دانلود کتاب اختلال های یادگیری

جهت خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب اختلال های یادگیری می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و فایل پی دی اف این کتاب را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

هر انچه را که لازم است از درس اختلال های یادگیری فرا بگیرید به صورت دقیق و همراه با ذکر جزئیات اشاره شده است. به گونه ای که در کنار این کتاب لازم نیست کتاب یا جزوه ی دیگری را مطالعه نمایید و مطالعه ی این کتاب کافی می باشد.

ادامه مطلب

دانشجو معلمان از طریق کتاب اختلال های یادگیری (مبانی، ویژگی ها و تدریس مؤثر) آمادگی پیدا می کنند تا در صورت برخورد با کودکان دارای اختلال بتوانند آن ها را در جهت یادگیری، همانند سایر دانش آموزان هدایت و راهنمایی کنند.
جهت خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب اختلال های یادگیری می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و فایل پی دی اف این کتاب را با لینک مستقیم دریافت نمایید.
نظرات
  1. راضیه

    تشکر فراوان
    کتابش عالی بود

  2. علیرضا آذری

    ( خریدار محصول )

    فوق العاده

  3. سیدحسین حسینی

    ( خریدار محصول )

    عالی و مورد تحسین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *