پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
برهمن موثق
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
133 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۴ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
937 بازدید
رایگان

کتاب نگرشی بر طیف سنجی پاویا PDF

کتاب نگرشی بر طیف سنجی پاویا برای دانشجویان مهندسی شیمی مناسب می باشد. این دانشجویان واحد تحت عنوان طیف سنجی را در دانشگاه دارند که برای یادگیری بهتر این درس و کسب نمره بالا می توانند کتاب نگرشی بر طیف سنجی پاویا را مطالعه کنند.

کتاب نگرشی بر طیف سنجی پاویا

این کتاب کتابی جامع و کامل است که در بسیاری از دانشگاه ها منبع تدریس نیز قرار گرفته است. چون تمامی سر فصل های آموزشی را پوشش می دهد. و با مطالعه این کتاب هر انچه که برای یادگیری ضروری است را بدست خواهید اورد. و دانشجو با مطالعه این کتاب کامل دیگر نیازی ندارد که وقت خود را به مطالعه چند منبع صرف کند و در نهایت نیز دچار سردرگمی شود.

پی دی اف کتاب نگرشی بر طیف سنجی

کتاب نگرشی بر طیف سنجی پاویا شامل ده بخش می باشد و تمامی مباحث را در همین ده بخش ارائه کرده است. با مطالعه فصل اول کتاب نگرشی بر طیف سنجی پاویا چگونگی تعیین کردن فرمول مولکولی یک ترکیب را یاد خواهید گرفت برای یادگیری بهتر مسائلی در پایان هر مبحث آورده شده است که با حل آن ها می توانید  دانش خود را به تثبیت برسانید. همچنین بعد از اینکه توانستید فرمول مولکولی یک ترکیب را بنویسید در ادامه با مطالعه کتاب خاهید توانست که اطلاعات هر یک از ان ها را نیز استخراج کنید.

در این فصل شما با روش های تجزیه قدیم و جدید نیز آشنا خواهید شد. طیف سنجی مادون قرمز در تومین فصل از این کتاب بیان شده است که فرایند جذب مادون قرمز و دستگاه آن به طور کامل شرح داده شده است. یکی دیگر از روش های طیف سنجی که نزد دانشمندان بسیار جائز اهمیت می باشد طیف سنجی رزونانس مغناطیس هسته ای می باشد که به طور کامل این روش پر اهمیت در کتاب اورده شده است.

دانلود PDF کتاب نگرشی بر طیف سنجی پاویا اثر پاویا

مفاهیم اولیه و پایه رزونانس مغناطیس هسته ای در فصل سوم کتاب نگرشی بر طیف سنجی پاویا بیان شده است. در فصل های بعدی کوپلاز نا هم هسته مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. کوپلاژ اسپین-اسپین هم از جمله این مباحث می باشد. در فصل ششم به یک سری موضوعات اضافی مانند تغییر پذیری و جا به جایی شیمیایی و غیره می پردازد. در فصل نهم نیز کلیه روش ها به صورت مشترک اورده شده است که همین فصل دارای 45 مسئله می باشد.

فهرست کتاب نگرشی بر طیف سنجی پاویا ویرایش چهارم

کتاب نگرشی بر طیف سنجی پاویا به طور رکامل در قالب فایل پی دی اف برای دانجویان گرامی رشته های مرتبط ارائه شده است و قابل دانلود می باشد. در ادامه فهرست مطالب کتاب طیف سنجی پاویا را ذکر می کنیم. فرمولهای مولکولی  و کاربرد آن ها

  • طیف سنجی مادون قرمز
  • طیف سنجی رزونانس مغناطیسی هسته ای بخش اول: مفهوم اولیه
  • طیف سنجی رزونانس مغناطیس هسته ای بخش دوم: طیف های کربن 13 شامل کوپلاژ ناهم هسته با هسته های دیگر
  • طیف سنجی رزونانس مغناطیسی هسته ای بخش سوم: کوپلاژ اسپین- اسپین
  • طیف سنجی رزونانس مغناطیس هسته ای بخش چهارم: سایرموضوعات مرتبط با NMR یک بعدی
  • طیف سنجی ماوراء بنفش
  • طیف سنجی جرمی
  • تمرین های تعیین ساختمان و حله مسئله

طیف سنجی یکی از واحد های درسی می باشد که کتاب های مختلفی برای ان وجود دارد. حال می خواهیم در این قسمت به شما دانشجویان گرامی کتاب رفرنسی را به شما عزیزان پیشنهاد دهیم. حال کتاب نگرشی بر طیف سنجی پاویا را می خواهیم به شما پیشنهاد کنیم. این کتاب رفرنس بسیار جامع و کامل و مفهومی می باشد که شما می توانید با مطالعه ی آن تمامی نکته ها و مفاهیم آن را به راحتی یاد خواهید گرفت.

کاربرد طیف سنجی در شیمی آلی پاویا

کتاب پاویا نیز به صورت انگلیسی می باشد و ترجنه های مختلفی نیز برای آن موجود می باشد که اگر زبان انگلیسی شما در سطح متوسط باشد به راحتی می توانید از کتاب های ترجمه شده این درس استفاده نمایید. کتاب نگرشی بر طیف سنجی پاویا بهترین کتاب موجود برای این درس تخصصی می باشد که در سایت کافه جزوه فایل PDF این کتاب قرار داده شده است که شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت کافه جزوه که مرجع دانلود جزوه ها و کتاب ها می باشد این کتاب مبانی و میتئل ژنتیک استانسفیلد را از این سایت خریداری نموده و به مطالعه ی کامل ان مباحث بپردازید.

کتاب طیف سنجی پاویا ترجمه برهمن موثق

یکی از بهترین کتاب های موجود برای این رشته می باشد که به شما پیشنهاد می کنیم این کتاب را از سایت کافه جزوه به صورت فایل PDF خریداری نمایید. هزینه در نظر گرفته شده برای خرید این کتاب به صورت فایل PDF بسیار نا چیز می باشد و شما با پرداخت هزینه ای بسیار کم می توانید این کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد را خریداری نمایید و به مطالعه کلیه سر فصل های موجود آن بپردازید.

ادامه مطلب

بله، این کتاب می‌تواند برای مطالعه کنکور ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با شیمی و فیزیک مفید باشد.
بله، این کتاب برای مطالعه خودآموز مناسب است.
نظرات
  1. لیلا

    ترجمه دکتر موثق عالیه

  2. حمید ریخته گران

    با سلام و عرض ادب ،
    Pdf تهیه شده از کتاب بسیار نامطلوب و بد و خسته کننده است. تهیه کننده می توانست با شکافتن صحافی یک جلد از کتاب موجود ، و اسکن کردن صفحات (بجای عکس گرفتن از صحفات) ، فایل نسخه pdf نظیف و تمیز و مطلوب از کتاب را تهیه نماید.

  3. جعفر انصاری

    ( خریدار محصول )

    عالیه همون چیزی بود که میخواستم دمتون گرم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *