پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
ترجمه الهه ولی پور و سیما جعفرپور بروجنی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
19 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۴ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
464 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان PDF

کتاب ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان از بهترین کتاب ها در زمینه ژنتیک پزشکی و ژنومیک می باشد. در دانشگاه های سراسر دنیا از این کتاب به عنوان منبع درسی استفاده می شود. بنابراین به دانشجویان رشته پزشکی، ژنتیک و سایر رشته های مشابه مطالعه کتاب ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان به شدت توصیه می شود.

دانشجویان رشته ی پزشکی، دندان پزشکی، پرستاری و مامایی هم می توانند از این کتاب ارزشمند استفاده نمایند. کتاب ژنتیک پزشکی استراخان از معروف ترین کتاب های ژنتیک محسوب می شود. این کتاب با زبان انگلیسی برایتان ارائه شده است و دانشجویانی که دنبال تکست اصلی این کتاب می گردند می توانند نسبت به دانلود این فایل اقدام نمایند.

کتاب ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان

 کتاب ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان

کتاب ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان از اخرین تغییرات علم روز ژنتیک بهره مند شده است. و شما با خواندن آن اطلاعات کاملا به روزی را نیز در کنار سایر مباحث عنوان شده در کتاب کسب خواهید نمود. کتاب ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان در یازده فصل با نگارشی بسیار اصولی و زبان روان و گیرا و با ذکر مطالب کاربردی نگاشته شده است. جایگاه پیشرفته علم ژنتیک در قرن حاظر با رویکردی کاملا کاربردی مطرح شده است. و پیشرفت های نوین علم ژنتیک را شرح داده است.

در سال های آخر در ازمون های کارشناسی ارشد و دکتری از این کتاب به عنوان منبع طراحی سوال استفاده شده است بنابراین مطالعه این کتاب برای دانشجویانی که قصد شرکت در کنکور ارشد و دکتری را دارند بسیار مفید می باشد. به گونه ای که با مطالعه اصولی و درست این کتاب می توانند درصد بالایی را در آزمون های مربوطه کسب نمایند.

خرید و دانلود PDF کتاب ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان

در کتاب ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان روش های نوین تعیین توالی دی ان ای را می توانید مشاهده کنید. همچنین تکنولوژی های پیشرفته ای در این کتاب ذکر شده است که بسیار می تواند مورد استفاده تحقیقات و ازمایشات قرار بگیرد.

تمرکز کتاب ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان بیش تر روی توارث و نقش ژنتیک در کنترل نمودن و تنظیم ژن ها می باشد. همچنین فانگشنال ژنومیک، سلول های بنیادی و مدل سازی های بیماری های انسانی نیز در این کتاب به طور کامل مطرح شده است که شما دانشجویان و محققان گرامی می توانید از این کتاب بهره مند شوید.

فهرست کتاب ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان

کتاب ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان در قالب فایل پی دی اف ارائه شده است. در ادامه فهرست مطالبی را که در این کتاب به صورت کامل و تخصصی توضیح داده شده است را مشاهده می نمایید.

فصل 1: مقدمه ای بر سیستم ایمنی

فصل 2: اساس ساختارژن، بیان ژن و سازمان بندی ژنون

فصل 3: اصول بنیادین تکنولوژی DNA

فصل 4: اصول تنوع ژنتیکی

فصل 5: اختلالات تک ژنی

فصل 6: اصول تنظیم بیان ژن و اپی ژنتیک

فصل 7: تغیرات ژنتیکی مسبب ایجاد بیماری و ناهنجاری ها در DNA و کروموزوم ها

فصل 8: تشخیص ژن های بیماری و استعداد ژنتیکی

فصل 9: دستاورد های ژنتیکی برای درمان بیماری

فصل 10: ژنتیک و ژنومیک سرطان

فصل 11: آزمایش های ژنتیکی

دانلود رایگان کتاب ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان

یکی از دروس تخصصی که در دانشگاه های سراسر کشور تدریس می شود، درس ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان می باشد. این کتاب نیز به صورت ترجمه شده و به زبان فارسی موجود می باشد و شما دانشجویان گرامی می توانید از مطالعه ی ترجمه ی این کتاب بی نظیر بهره مند شوید. اگر چه که کتاب های بسیار مختلفی برای درس ژنتیک و ژنومیک موجود می باشد که بسته به نطر استاد مربوطه می توانید یکی از این کتاب های درسی را تهیه نموده و به مطالعه کلیه ی مباحث موجود در آن بپردازید.

کتاب ژنتیک و ژنومیک پزشکی استراخان از هر نطری که بخواهیم نگاه کنیم کتابی جامع و کامل می باشد که شما می توانید از مطالعه ی ان بهره مند شوید. این کتاب بسیار مفصل و کامل می باشد و حجم این کتاب نیز با توجه به مطالب و مفاهیم این درس تخصصی بسیار زیاد می باشد و شما باید با برنامه ریزی کاملی پیش روید تا بتوانید مباحث موجود د ر این کتاب را به اسانی یاد بگیرید. کلیه سر فصل های آموزشی ارائه شده برای درس ژنتیک و ژنومیک در این کتاب به صورت کامل پوشش دهی شده است.

خرید و دانلود کتاب ژنتیک و ژنومیک پزشکی استراخان

برای درس ژنتیک و ژنومیک پزشکی استراخان کتاب ها و جزوه های بسیار مختلفی وجود دارد. کتاب ها نسبت به جزوه ها مفصل تر می باشند و شما برای مطالعه ی ‌کتاب ها باید وقت بیشتری را اختصاص دهید تا بتوانید مطالب گسترده موجود در آن ها را یاد بگیرید. کتاب ژنتیک و ژنومیک پزشکی استراخان به صورت فایل PDF در سایت کافه جزوه موجود می باشد و شما می توانید با پرداخت هزینه این کتاب را خریداری نمایید.

ادامه مطلب

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های پزشکی، علوم پایه، و سایر رشته‌های مرتبط با پزشکی مانند پرستاری، مامایی، و علوم آزمایشگاهی مناسب است. همچنین این کتاب می‌تواند برای پزشکان و سایر متخصصان حوزه سلامت مفید باشد.
این کتاب به مبانی ژنتیک و ژنومیک در پزشکی می‌پردازد. در این کتاب مباحثی مانند ساختار DNA، توالی‌یابی DNA، بیان ژن، وراثت، بیماری‌های ژنتیکی، و ژن‌درمانی
نظرات
  1. ramin

    تنکس

  2. امیرحسین سعیدی

    ( خریدار محصول )

    عالی و پیشنهاد میشه.

  3. وحید حسنی

    ممنونم از این سایت

  4. میترا

    فایلتون به زیان فارسی است؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      خیر، زبان کتاب انگلیسی می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *