پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
علی دانش
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
21 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
537 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود کتاب PVT AND PHASE BEHAVIOUR OF PETROLEUM RESERVOIR FLUIDS

کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی اثر علی دانش یک کتاب در حوزه ی مهندسی مخازن زیرزمینی به زبان انگلیسی است که در 9 فصل نگاشته شده است.

کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی

9 سر فصلی که علی دانش در کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی خود به آن ها پرداخته است به ترتیب در زیر لیست شده اند.

1- PHASE BEHAVIOUR FUNDAMENTALS

2- PVT TESTS AND CORRELATIONS

3- PHASE EQUILIBRIA

4- EQUATIONS OF STATE

5- PHASE BEHAVIOUR CALCULATIONS

6- FLUID CHARACTERISATION

7- GAS INJECTION

8- INTERFACIAL TENSION

9- APPLICATION IN RESERVOIR SIMULATION

هر چند که تک تک سرفصل های کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی خود در تعداد زیادی زیرفصل مطلب اصلی فصل را از جنبه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار داده اند.

دانلود رایگان کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی علی دانش

نسخه ی فارسی از کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی وجود دارد که توسط گروه مترجمان متشکل از سعید سلطانی، محمدعلی صفوی و نادیا میرالی به زبان فارسی برگردانده شده است.

این نسخه ی فارسی تحت عنوان کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی است که توسط انتشارات اندیشه های گوهربار چاپ و روانه ی بازار شده است.

از سایر کتاب هایی که علی دانش در زمینه ی تخصصی خود یعنی رفتار فازی سیالات مخازن به رشته ی تحریر درآورده اند کتاب های زیر را می توان نام برد.

  • کتاب PVT و رفتار فازی سیالات هیدروکربنی
  • کتاب خواص رفتار فازی سیالات مخازن نفت و گاز
  • کتاب فشار، حجم، دما و رفتار فازی سیالات مخازن

خرید کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی

کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی یک کتاب درسی و دانشگاهی است که در دسته بندی کتاب های مهندسی شیمی، مهندسی نفت، مخازن هیدروکربوری و مهندسی مخازن زیر زمینی قرار می گیرد.

از همین رو به عنوان یک منبع درسی برای دانشجویان رشته هایی همچون مهندسی شیمی و مهندسی نفت به خصوص گرایش های مخازن هیدروکربوری و مخازن زیرزمینی معرفی می شود.

درس رفتار فازی سیالات مخزن یا Reservoir fluid phase behavior یکی از اصلی ترین دروس کارشناسی ارشد رشته ی مهندسی نفت به خصوص گرایش مخازن است که در ترم اول این گرایش به دانشجویان ارائه می شود.

دانلود پی دی اف کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی

درس رفتار فازی سیالات مخزن به ارزش سه واحد برای تدریس در 23 ساعت نظری از یک نیم سال تحصیلی تعریف شده است.

برخی از اساتید کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی را جهت مطالعه ی بیشتر به این دانشجویان معرفی می نمایند.

مروری بر انواع و خواب سیالات مخزن، مروری بر نحوه نمونه گیری و آزمایشات PVT سیالات مخزن، روش های تفکیک و دسته بندی برش های سیالات مخزن، جداسازی بهینه ی نفت و گاز در جدا کننده های سطح الارضی و غیره از سرفصل هایی هستند که دانشجویان در طول گذراندن درس رفتار فازی سیالات مخزن باید بر آن ها تسلط پیدا کنند.

کتاب PVT AND PHASE BEHAVIOUR OF PETROLEUM RESERVOIR FLUIDS به عنوان یک منبع کامل و جامع می تواند کمک کننده ی دانشجویان در مسیر اشراف بر این سرفصل ها باشد.

سایت کافه جزوه نسخه ی الکترونیکی مربوط به کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی را در قالب فایل پی دی اف 401 صفحه ای بر روی این صفحه عرضه نموده است.

دانلود رایگان کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی

یکی از کتاب های تمکست اصلی برای درس رفتار فازی سیالات مخازن نفتی کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی می باش. که سایت کافه جزوه فایل پی دی اف کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی را در اختیار دانشجویان گرامی در رشته هی مرتبط دانشگاهی قرار داده است. مطالعه ی یک منبع جامع و کامل برای هر درسی بسیار دارای اهمیت می باشد زیرا اگر منبع درسی که مطالعه می نمایید بسیار جامع و کامل باشد دیگر نیازی نیست که در کنار ان یک جزوه یا منبع دیگری را مطالعه نمایییید تا دانش شما تکمیل شود.

پس در همان ابتدا در انتخاب منبعی مناسب برای دروس مختلف عمومی و تخصصی دقت داشته باشید تا دچار اشتباه نشوید. کتاب اراه شده در ساتی کافه جزوه به صورت فایل پی دی اف یکی از بهترین کتاب هایی می باشد که برای درس رفتار فازی مخازن نفتی دانشجویان گرامی رشته های مهندسی شیمی می توانند ان را مطالعه نمایندو تمامی سر فصل های درسی در این کتاب رفرنس به صورت کامل پوشش داده شده است به صورت که هیچ نکته ی مهمی را نخواهید یافت که در این کتاب درسی ذکر نشده باشد.

دانلود کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی علی دانش

سایت کافه جزوه همواره سعی می کند تا بهترین منبع درسی را برای واحد های درسی تخصصصی و عمومی به دانشجویان گرامی معرفی نمایند. برای درس رفتار فازی مخازن نفتی نیز کتابی را به نام کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی به دانشجویان گرامی معرفی کرده است. که دانشجویان جهت دانلود و خرید فایل پی دی اف کتاب PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی می توانند به سایت کافه جزوه مراجعه کرده و فایل آن را تهیه نمایند.

ادامه مطلب

این کتاب مبانی PVT و رفتار فازی سیالات مخازن نفتی را به صورت جامع و کامل آموزش می‌دهد. سرفصل‌های کلی این کتاب شامل موارد زیر است: مفاهيم پایه PVT خواص سیالات مخازن نفتی رفتار فازی سیالات مخازن نفتی آزمایش‌های PVT معادلات حالت
این کتاب برای دانشجویان رشته‌های مهندسی نفت و همچنین برای مهندسان شاغل در صنعت نفت و گاز مناسب است.
نظرات
  1. reza

    خیلی دنبال این کتاب بودم
    ممنون که برای دانلود قرارش دادید

  2. داوود سلطانی

    ( خریدار محصول )

    یعنی هر چی بگم کم گفتم دست مریزاد

  3. سیدعلی نادری

    ( خریدار محصول )

    عالی عالی عالی عالی

  4. Ramin

    سلام وقتتون بخیر این پی دی اف به صورت تایپی هست یا از کتاب عکس گرفته شده؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      به صورت تایپی است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *