پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
531 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه با جواب

نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه، مجموعه ای متشکل از 34 سوال تستی به صورت چاپ شده همراه با پاسخ تشریحی و بررسی تمامی گزینه های هر سوال بلافاصله پس از سوال می باشد.

معمولاً محتوای درسی تفسیر موضوعی نهج البلاغه به تفکیک رشته در چهار محتوای متفاوت برای رشته های فنی مهندسی، علوم انسانی، پزشکی و هنر ارائه می شود.

اما این مجموعه نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه مناسب استفاده ی دانشجویان تمامی رشته ها برای داشتن مروری بر درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه و آمادگی برای امتحان می باشد.

مجموعه نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه به خصوص مناسب استفاده ی آن دسته از دانشجویانی است که استفاد آن ها قصد دارد تا امتحان درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه را به شکل تستی برگذار کند.

نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه

دانلود سوالات امتحانی درس تفسیر موضوعی نهج ابلاغه با پاسخ نامه

درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه به عنوان یک درس عمومی است و دانشجویان کم و بیش در کلاس این درس حضور ندارند و یا اینکه تمایلی به یادداشت جزوه ندارد از همین رو به دنبال مجموعه ای از نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه هستند تا از این طریق بتوانند خود را در شب امتحان آماده کنند.

یک سری دروسی را تحت عنوان دروس عمومی، دانشجویان تمامی رشته ها در مقطع تحصیلی کارشناسی در اکثر دانشگاه های ایران باید بالاجبار بگذرانند. از این رو تقریباً تمامی دانشجویان به نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه نیاز خواهند داشت.

درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه نیز به عنوان درس هدف مجموعه نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه از جمله ی این دروس مشترک به ارزش دو واحد است.

دانشجوهای دانشگاه های ایران با توجه به این که اکثراً مسلمان هستند لازم است تا حدودی با منابع اسلامی مختلف آشنا باشند.

نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه با جواب

هدف درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه نیز آشناسازی دانشجویان رشته های مختلف با یکی از مهم ترین منابع اسلامی یعنی نهج البلاغه و جمع آوری و استخراج نظر نهج البلاغه درباره ی موضوعات مختلف از جمله خداشناسی، پیامبری و پیشوایی، حقوق شناسی، اندیشه ی سیاسی، سیره سیاسی و کمالات انسانی است.

با توجه به اهمیتی که آشنایی با نهج البلاغه از جنبه های مختلف برای مسلمانان دارد، این درس به عنوان یکی از دروس عمومی تعریف شده است.

در واقع نهج البلاغه یک گردآوری منظمی از مجموعه ی سخنان کوتاه، نامه ها، و خطبه هایی است که حضرت علی علیه اسلام در طول حیات خویش مطرح نموده اند.

نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه یک سری سوالات تستی کلیدی و مهم  را از کتاب تفسیر موضوعی نهج البلاغه به همراه تشریح پاسخ آن ها گردآوری کرده است.

نمونه سوالات تستی درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه

مجموعه نمونه سوالات تفسیر نهج البلاغه مناسب دانشجویان به منظور آمادگی برای امتحانات است که به صورت چاپی با صفحه بندی درس، کیفیت و وضوح بالا عرضه شده است.

با توجه به این که بسیاری از دانشجوایان درخواست قرار گرفتن مجموعه نمونه سوالات تفسیر نهج البلاغه را دارند فایل پی دی اف 9 صفحه ای این مجموعه نمونه سوالات را برای دانلود قرار داده ایم.

برای تهیه ی فایل مجموعه نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید.

پس از پرداخت مبلغ ناچیزی لینک دانلود این فایل نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه برای شما فعال خواهد شد.

دانلود رایگان نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه

جزوات نمونه سوال بسیار زیادی را در سایت کافه جزوه می توانید پیدا کنید. که این جزوات نمونه سوال برای یاد گیری بهتر و تثبیت دروس مختلف جمع اوری شده است که دانشجویان گرامی در کنار مطالعه ی کتاب ها و جزوات درسی می توانن جهت یاد گیری بهتر این نمونه سوالات را نیز مطالعه نماییید. یکی از جزوات نمونه سوالی که در سایت کافه جزوه رار گرفته است جزوه نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه می باشد.

تمامی سوالات ذکر شده در این جزوه نمونه سوال بر گرفته از نمونه سوالات پایان ترمی می باشدکه توسط اساتید مختلف و در دانشگاه های مختلفی تدریس می شود. پس برای بهره مندی از نمونه سوالات مختلف درستفسیر موضوعی نهج البلاغه به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید تا فایل پی دی اف این جزوه نمونه سوال در اختیار شما قرار بگیرید.

تمامی نمونه سوالات ذکر شده در جزوه ی نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه به همراه پاسخ تشریحی می باشد. از این رو می توانید برای مرور شب امتحان دروس عمومی مختلف از مطالعه ی جزوات نمونه سوال که برای دروس مختلف از جمله دروس عمومی جکع اوری شده است بهره مند شوید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه + دانشگاه ازاد اسلامی

در میان جزوات نمونه سوالاتی که در سایت کافه جزوه قرار گرفته است می توانی به جستجو بپردازید و جزوه ای را که برای درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه می خواهید را تهیه و دانلود نمایید.

مواره جزوه هتی نمونه سوال قرار گرفته بر سایت کافه جزوه در حال به روز رسانی می باشد و همواره جزوات نمونه سوال جدیدی در ان قرار می گیرد یکی از جزوات نمونه سوال موجود د سایت کافه جزوه نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه می باشد.

ادامه مطلب

نمونه سوالات تستی
سطح مقدماتی و متوسط
نظرات
  1. جعفر مرادی

    سوالات تقریبا خوبی بود

  2. قاسم زاهدی

    عالی در یک کلام

  3. قاسم عبدی

    عالی همینو بس

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *