پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
مادیگان, مارتینکو, استال, کلارک
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
122 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۶ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
576 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک PDF

کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک در ویرایش های متعددی موجود می باشد که البته نسخه عرضه شده در این صفحه از سایت کافه جزوه ویرایش پانزدهم این کتاب به عنوان یکی از جدیدترین ویرایش ها می باشد که در سال 2019 منتشر شده است. کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک یک کتاب به زبان لاتین تحت عنوان انگلیسی Brock Biology of Microorganisms می باشد که اکثر اساتید، محققان و پژوهشگران آن را به عنوان یکی از مراجع درسی اصلی قبول دارند.

کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک

دانلود Brock Biology of Microorganisms

مباحث بسیار زیادی در کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک پوشش داده شده اند که باعث شده است این کتاب به عنوان یک کتاب حجیم در 1063 صفحه نوشته شود.

تمامی این مباحث و جزئیات موجود در کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک که در هفت درس و سی و سه سرفصل گنجانده شده اند موجب شده اند تا این کتاب به عنوان یک راهنمای بسیار جامع و کامل درسی مورد استفاده ی دانشجویان قرار گیرد.

دانلود کتاب Brock Biology of Microorganisms

هفت درسی که سی و سه سرفصل کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک در آن ها گنجانده شده است تحت عناوین زیر می باشند.

1 The Foundations of Microbiology

2 Microbial Growth and Regulation

3 Genomics and Genetics

4 Microbial Evolution and Diversity

5 Microbial Ecology and Environmental Microbiology

6 Microbe–Human Interactions and the Immune System

7 Infectious Diseases and Their Transmission

دانلود رایگان کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک

کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک هر چند که کتابی با محتوای بسیار فرار و حجیم است اما تک تک صفحات آن به صورت مصور، همراه با تصاویر رنگی دقیق و با کیفیت بالا طراحی شده اند که استفاده و مطالعه ی این کتاب را بسیار جذاب و دلنشین ساخته است.

کتاب های مرجع درسی و دانشگاهی موجود در بازار کتاب که معمولاً هم به عنوان منبع اصلی توسط اساتید به دانشجویان معرفی می شوند بسیار پرمخاطب می باشند و دانشجویان و محققین بسیاری خواهان دسترسی به این کتاب ها می باشند.

دانلود کتاب بیولوژی میکروارگانیسم های بروک Brock Biology of Microorganisms

هر چند که ممکن است ترجمه های متعددی از این کتاب ها در بازار کتاب موجود باشد اما برخی از مخاطبان ترجیح می دهند تا از نسخه ی زبان اصلی این کتاب ها بهره ببرند. محتوای کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک با کیفیت علمی فوق العاده بالا و توسط پنج نویسنده ی متخصص با پشتوانه ی علمی قوی تهیه شده است.

دانلود کتاب زیست شناسی بروک از میکروارگانیسم ها

کتاب بیولوژی میکروارگانیسم های براک توسط گروه مؤلفان متشکل از پنج نویسنده ی متخصص با نام های Michael T. Madigan، Kelly S. Bender، Daniel H. Buckley، W. Matthew Sattley و David A. Stahl به رشته ی تحریر درآمده است.

بیوگرافی و روزمه ی تمامی این پنج نویسنده از جمله میکائیل مادیگان در ابتدای کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک موجود می باشد.

کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک ویرایش جهانی

با توجه به اینکه هدف تیم کافه جزوه همواره کمک به افزایش دانش دانش آموزان و دانشجویان کشور بوده است، این تیم در زمینه ی انتشار کتاب های درسی معروف و معتبری همچون کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک نیز به فعالیت مشغول است.

امید است محتوای کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک بتواند سهم هرچند کوچکی در پاسخ به نیاز علمی پژوهشگران و محققان عزیز داشته باشد.

دانلود رایگان کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک

درس بیولوژی نیز یکی از واحد های درسی می باشد که در دانشگاه های پزشکی تدریس می شود و شما برای مطالعه ی ان در قدم اول باید کتاب مناسبی را در اختیار داشته باشید. بسیاری از دانشجویانی که در دانشگاه های علوم پزشکی تدریس می نمایند فرقی نم یکند که در چه رشته های مشغول به تحصیل هستند  در هر رشته ای که باشند تمایل دارند تا کتاب های زبان اصلی یا کتاب های ترجمه شده ی رفرنس را برای دروس مختلف مطالعه نمایند.

برای درس بیولوژی نیز کتاب های رفرنسی وجود دارد که شما می توانید این کتاب ها را در سایت کافه جزوه پیدا کرده و به مطالعه ان ها بپردازید.  کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک یکی از کتاب های رفرنس موجود برای درس بیولوژی می باشد که از هر نظر کتابی کامل و جامع معرفی شده است. حتی در بسیاری از دانشگاه های علوم پزشکی اساتی برای تدریس در بیولوژی از این کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک استفاده می نمایند زیرا کلیه مباحثص لازم را پوشش می دهد و از دیدی که نگاه کنید کتاب بسیار بی نظیر یبرای درس بیولوژی محسوب می شود که می توانید ان را مطالعه نمایید.

خرید و دانلود کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک

بیولوژی میکروارگانیسم ها یکی از روس تخصصی می باشد که دالنشجویان پزشکی و دیگر دانشجویان در رشته هی مرتبط با علوم پزشکی باید ان را بگذرانند. پس لازم است تا برای مطالعه ی درس بیولوژی میروارگانیسم ها کتاب و منبع بسیار خوبی در دسترس دانشجویان قرار داده شود. بهترین جامع ترین و کامل ترین کتابی را که می توانیم به دانشجویان گرامی رشته های مرتبط معرفی نماییم کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها براک که یک کتاب درسی رفرنس و زبان اصلی یا ترجمه شده است می باشد. 

ادامه مطلب

دانشجویان رشته‌های میکروب شناسی
مادیگان, مارتینکو, استال, کلارک
نظرات
  1. میثم

    در یک کلمه بی نظیر

  2. عبدالرضا گلپایگانی

    ( خریدار محصول )

    یعنی هر چی بگم کم گفتم دست مریزاد

  3. حسن عرب

    ( خریدار محصول )

    عالی در یک کلام

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *