پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
لارنس
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
111 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۷ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
571 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب جراحی لارنس ترجمه فارسی

کتاب جراحی لارنس جلد اول توسط گروهی از مترجمان متخصص و به ویراستاری علمی اساتید جراحی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه شیراز و شهید بهشتی تهران به زبان فارسی ترجمه شده است. ترجمه تهیه شده به وسیله ی این متخصصان توسط انتشارات اندیشه ی رفیع چاپ و روانه ی بازار کتاب شده است.

کتاب جراحی لارنس جلد اول

ترجمه کامل جراحی لارنس

سرفصل ها و محتوای کتاب جراحی لارنس جلد اول مناسب استفاده ی تمامی دانشجویان علوم پایه ی پزشکی و داوطلبان آزمون جامع علوم پایه ی پزشکی طراحی و گردآوری شده است.

هر چند که محتوای کتاب جراحی لارنس جلد اول با کیفیت علمی بالایی که دارد مورد توجه اساتید، محققان و پژوهشگران نیز قرار دارد.

دو واقع کتاب جراحی لارنس جلد اول در چندین جلد به زبان لاتین نگاشته شده است که کتاب عرضه شده در این صفحه از سایت کافه جزوه نسخه ی ترجمه شده ی جلد اول این کتاب به زبان فارسی می باشد.

خرید کتاب ترجمه کامل جراحی لارنس 2018 جلد 1

کتاب جراحی لارنس جلد اول به عنوان یکی از کتاب های تخصصی و مرجع اصلی در رشته های علوم پایه ی پزشکی می باشد که نسخه ی ارائه شده ی آن در این صفحه مربوط به سال 2018 است.

از آن جایی که ترجمه ی کتاب جراحی لارنس جلد اول توسط اساتید سرشناس از دانشگاه های مطرح کشور انجام شده است این کتاب از کیفیت علمی بسیار بالایی نیز برخوردار است که موجب شده است تا مورد توجه تمامی متخخصان و پژوهشگران پزشکی قرار گرفته است.

ترجمه کامل کتاب جراحی لارنس جلد اول فصل های 1 تا 8

کتاب جراحی لارنس جلد اول در برگیرنده ی شش فصل اول مجموعه ی چند جلدی این کتاب است که فصول یک تا هشت را شامل می شود. این فصول را تحت عناوین زیر می توانید در کتاب جراحی لارنس جلد اول مطالعه نمایید.

فصل یک: ارزیابی قبل و بعد از عمل و مدیریت بیماران جراحی شده

فصل دوم: آب، الکترولیت و تعادل اسید و باز

جراحی لارنس جلد اول 2018

فصل سوم: تغذیه

فصل چهارم: خونریزی های جراحی: مشکلات خونریزی، انعقاد خون، پیوند عضو در بیماران جراحی شده

فصل پنجم: شوک: نارسایی متابولیکی سلولی در بیماری وخیم

فصل ششم: مدیریت بیماران بدحال در جراحی

دانلود کتاب جراحی لارنس جلد اول زبان فارسی علوم پایه پزشکی

فصل هفتم: زخم و ترمیم آن

فصل هشتم: عفونت های جراحی

ترجمه ی کتاب جراحی لارنس جلد اول تماماً توسط یک فرد انجام نشده است بلکه اعضای گروه مترجمان این کتاب به چندین گروه تقسیم شده و هر گروه یکی از فصل های این کتاب را به زبان فارسی برگردانده اند.

دانلود ترجمه کتاب جراحی لارنس جلد اول علوم پزشکی

فصل یکم کتاب جراحی لارنس توسط دکتر پیام صادقی و دکتر امیرحسین کریمی، فصل دوم توسط دکتر غزال مردانی و دکتر مهسا شیخی و دکتر سید سینا نقیبی ایروانی، فصل سوم توسط دکتر پریسا هاشمی و دکتر سید سینا نقیبی ایروانی، فصل چهارم توسط دکتر روژین توفیقی، فصل پنجم توسط دکتر حسین موسوی و دکتر شیما بنائی، فصل ششم توسط دکتر احسان رجحانی و دکتر آرمان حسینی، فصل هفتم توسط دکتر سینا راشدی و دکتر محمد رضا تهمتن و فصل هشتم این کتاب نیز توسط دکتر شکیبا قاسمی اصل به زبان فارسی ترجمه شده اند.

کتاب جراحی لارنس جلد اول را می توانید از سایت کافه جزوه که در زمینه ی عرضه ی نسخه ی الکترونیکی کتاب ها و جزوات درسی و دانشگاهی به فعالیت مشغول است تهیه نمایید.

بدین منظور کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک نمایید.

امید است محتوای کتاب جراحی لارنس جلد اول بتواند سهم هرچند کوچکی در پاسخ به نیاز علمی پژوهشگران و محققان عزیز داشته باشد.

دانلود رایگان کتاب جراحی لارنس جلد اول

دانشجویان رشته هی پزشکی که قصد ادامه تحصیل و گرفتن تخصص و جراحی را دارند کی از بهترین کتاب هایی که در زمینه جراحی نگاشته شده است کتاب های لارنس است. در ابتدا دانشجویان باید کتاب جراحی لارنس جلد اول را مطالعه نمایند. تمامی جراحی های کوچک به صورت کامل در این کتاب شرح داده شده است. نحوه توضیحات این کتاب بسیار روان و قابل فهم می باشد به گونه ای که تمامی جراحی های موجود در این کتاب به صورت مرحله به مرحله ذکر شده است تا دانشجویان و پزشکان بتوانند از مطالعه ی مباحث مطرح شده در ان بهره مند شوند.

تمامی نکاتی را که در حن و پس از جراحی باید بدانید در این کتاب شرح داده شده است اما ان چیزی که باید بدانید این است که گستردگی مطالب مفاهیم و نکات بسیار زیاد می باشد به گونه ای که نم یتوان کلیه مباحث را در یک کتاب جمع اوری کرد. به همنی دلیل نیز کلیه مطالب در قالب دو جلد برای جراحی لارنس ارائه شده است که شما اول باید جلد اول کتاب جراحی لارنس را مطالعه نموده و سپس به مطالعه ی جلد دوم این کتاب بپردازید.

خرید و دانلود کتاب جراحی لارنس جلد اول

اگر می خواهید که یک کتاب مناسب برای جراحی در اختیارتان قرار بگیرد پس باید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و فایل PDF کتاب جراحی لارنس جلد اول را دانلود نمایید. تمامی نکات لازم در این کتاب شرح داده شده است به گونه ای که دانشجویان با مطالعه ی مباحث مطرح شده در این کتاب می توانند دانش خود در زمینه ی جراحی را به شک بسیا قابل توجه ای افزایش دهند، مطالعه جلد اول کتاب جراحی لارنس به شدت به دانشجویان پیشنهاد می‌شود.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته پزشکی
نویسنده اصلی: استیون لارنس مترجمان: دکتر مهدی فرهنگیان، دکتر کسری حاتم پور، دکتر هادی احمدی آملی
نظرات
  1. زهرا

    خیلی خوب بودش

  2. حامد کرمانی

    ( خریدار محصول )

    عالی عالی عالی عالی

  3. کریم شاکری

    بهترینه برای خریدش شک نکنید

  4. n

    الان این رایگانه؟؟؟؟؟؟؟؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      تمامی محصولات سایت در گذشته رایگان بودند اما به علت افزایش هزینه های نگهداری و تولید محتوا سایت مجبور شدیم که هزینه اندکی را برای محصولات در نظر بگیریم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *