پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
فیلیپ کری
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
8 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
570 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب مقدمه ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی زبان اصلی PDF

کتاب مقدمه ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی توسط نویسندگان میشل بروکس، یان هیل و فیلیپ کری به رشته ی تحریر درآمده است. فیلیپ کری از اساتید دپارتمان علوم زمین دانشگاه بریستول انگلستان و یان هیل از اساتید دپارتمان زمین شانسی دانشگاه لستر انگلستان هستند.

مقدمه‌ ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی

کتاب مقدمه‌ ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی شامل یازده سرفصل به شرح و ترتیب زیر می شد که مؤلفان میشل بروکس، یان هیل و فیلیپ کری در این یازده فصل شیوه های مختلف اکتشافات فیزیکی را مورد بررسی و تحلیل قرار داده است.

1- The principles and limitations of geophysical exploration methods

2- Geophysical data processing

3- Elements of seismic surveying

4- Seismic reflection surveying

5- Seismic refraction surveying

6- Gravity surveying

7- Magnetic surveying

8- Electrical surveying

9- Electromagnetic surveying

10- Radiometric surveying

11- Geophysical borehole logging

دانلود زبان اصلی کتاب مقدمه ای بر اکتشافات فیزیکی

نسخه ی فارسی کتاب مقدمه ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی با عنوان مقدمه ای بر اکتشافات فیزیکی توسط گروه مترجمان متشکل از امیر نقیبی، حسن امیری بختیار و محمد باقر شاهوار به زبان فارسی برگردانده شده است. ترجمه ی کتاب مقدمه ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی که معرفی شد توسط انتشارات کتاب آوا چاپ و روانه ی بازار شده است.

هر چند که با وجود ترجمه های فارسی از کتاب مقدمه ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی در بازار کتاب، برخی از محققان، اساتید و دانشجویان رشته ی مهندسی معدن خواستار مطالعه ی نسخه ی اصلی و انگلیسی این کتاب هستند.

درس مبانی اکتشافات مواد معدنی درسی است که معمولاً کتاب مقدمه ای بر اکتشافات فیزیکی به عنوان یک مرجع کامل و جامع برای آن به دانشجویان معرفی می شود.

دانلود کتاب An Introduction to Geophysical Exploration مهندسی معدن

درس مبانی اکتشافات مواد معدنی از دروس مهم و اصلی رشته ی مهندسی معدن است که برای تدریس در مقطع کارشناسی این رشته به ارزش سه واحد در یک نیم سال تحصیلی که معمولاً ترم ششم می باشد تعریف شده است. از همین رو هم مطالعه ی کتاب مقدمه‌ ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی برای تمامی دانشجویان رشته ی مهندسی معدن از واجبات است.

هر چند که کتاب مقدمه‌ ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی برای دانشجویان رشته های زمین شناسی و علوم زمین نیز سودمند و مفید خواهد بود. گذراندن درس مبانی اکتشافات مواد معدنی نیازمند این است که دروس زمین شناسی اقتصادی و آمار و احتمال مهندسی از قبل پاس شده باند و خود درس مبانی اکتشافات مواد معدنی از پیشنیازهای درس ارزیابی ذخایر معدنی است.

دانلود PDF کتاب مقدمه ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی

پردازش داده های ژئوفیزیکی، اصول برداشت لرزه ای، برداشت لرزه ای بازتابی (انعکاسی)، برداشت لرزه ای انکساری، برداشت ثقلی (گرانی سنجی)، برداشت مغناطیسی، برداشت الکتریکی، برداشت الکترومغناطیسی، برداشت پرتوسنجی و چاه پیمایی ژئوفیزیکی از روش های مختلف اکتشاف ژئوفیزیکی در کتاب مقدمه‌ ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی هستند که به آن ها پرداخته شده است.

ویرایش سوم کتاب مقدمه ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی که مربوط به سال 2002 میلادی می باشد در قالب فایل پی دی اف 281 صفحه ای توسط تیم کافه جزوه برای استفاده ی دانشجویان و محققان عزیز بر روی این صفحه از سایت کافه جزوه قرار داده شده است.

امید است محتوای کتاب مقدمه ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی بتواند گوشه ای از نیازهای علمی این عزیزان را برطرف کند.

ژئوفیزیک یکی از رشت های دانشگاهی بسیار مطرحی می باشد که به ویژه امرئزه مورد استقبال دانشویان زیادی قرا گرفته است. و اغلب دانشجویانی که در رشته های فیزیک تحصیل می نمایند بری ادامه تحصیل گرایش ژئو فیزیک را انتخاب می نمایند.  به همین دلیل واحدی در دانشگاه ها ارائه می شود به نام مقدمه ژئو فیزیک و هدف این واحد درسی اشنایی دانشجویان گرامی رشته های فیزیک و سایر رشته های مرتبط با اینرشته ی دانشگاهی می باشد.

شما برای اینکه بتوانید این واحد درسی را در دانشگاه فرا بگیرید مانند هر درس دیگری باید  کتاب یا جزوه ای را برای ان تهیه نموده و به مطالعه کامل مباحث پرداخته شده در ان بپردازید. بریا این درس کتاب مقدمه ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی را به عنوان یک کتاب خوب و جامعی که کلیه نکات و مباحث را در بر می گیرد به شما دانشجویان گرامی معرفی خواهیم کرد.

شما می توانید برای مطالعه  درس ژئوفیزیک ه صورت مقدماتی فایل پی دی اف این کتاب را به صورت کامل از سایت کافه جزوه تهیه نمایید و سپس با برنامه ریزی کامل به مطالعه ی کلیه نکات مرتبط با ژئو فیزیک بپردازید و ملیه مطالب موجود در این جزوه را فرا بگیرید.

خرید و دانلود کتاب مقدمه ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی

سایت کافه جزوه برای این درس مهم کتاب مقدمه ای بر اکتشافات ژئوفیزیکی را به عنوان منبع مطالعاتی به دانشجویان گرامی رشته های مرتبط با فیزیک معرفی کرده است.

شما می توانید با اطمینان خاطر مباحث مطرح شده در این کتاب درسی را مطالعه نمایید و مطوئن باشید که هیچ نکته مهمی راجع به ژئوفیزیک در این کتاب جا نیفتاده است و از نظر کاملی مباحث و فصول مختلف کتابی بسیارکامل و جامع در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب

سطح دشواری این کتاب از متوسط ​​تا پیشرفته است.
این کتاب به صورت چاپی و PDF موجود است.
نظرات
  1. محمد

    خیلی هم عالی

  2. سیدحسین طالقانی

    ( خریدار محصول )

    فوق العاده

  3. اسماعیل علوی

    بسیارعالی و کاربردی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *