پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۴ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
284 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات دانشگاه صنعتی شریف

گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات مجموعه ای از گزارشات کار تهیه شده توسط دانشجویان رشته ی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف است که از آزمایشات انجام شده ی خود برای درس آزمایشگاه مکانیک سیالات فراهم نموده اند.

گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات به صورت کاملاً تایپ شده و با هدف کمک به دانشجویان عزیزی که به اساتید سرشناس از دانشگاه های مطرح کشور دسترسی ندارند گردآوری و عرضه شده است.

درس آزمایشگاه مکانیک سیالات یکی از دروس اصلی مهم و تأثیر گذار رشته ی مهندسی مکانیک است که دانشجویان این رشته ملزم هستند تا این درس تخصصی را پیش از فارغ التحصیل شدن بگذرانند.

به جرأت می توان گفت مجموعه گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات یکی از جامع ترین و کامل ترین گزارشات موجود در سطح اینترنت است که دانشجویان این رشته می توانند از آن نهایت بهره را ببرند.

گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات

دانلود رایگان گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات مهندسی مکانیک

درس آزمایشگاه مکانیک سیالات یکی از دروس عملی مقطع کارشناسی است که به ارزش یک واحد برای تدریس در 34 ساعت از یک نیم سال تحصیلی تعریف شده است.

مجموعه گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات شامل پنج عدد پاورپوینت طراحی شده ی دانشجویان از آزمایشاتی است در طول گزارندان درس آزمایشگاه مکانیک سیالات برای ارائه طراحی نموده اند.

علاوه بر این پاورپوینت ها، شش عدد گزارش کار در قالب فایل پی دی اف که هر کدام برای گروهی از دانشجویان است در این مجموعه گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات موجود می باشد.

درس مکانیک سیالات 2 به عنوان پیشنیاز درس آزمایشگاه مکانیک سیالات تعیین شده است که دانشجویان باید حتماً پیش از انتخاب درس آزمایشگاه مکانیک سیالات آن را گذرانده باشند.

دانلود گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات دانشگاه شریف مهندسی مکانیک

دانشجویان گرایش های مختلف رشته ی مهندسی مکانیک با مطالعه ی مجموعه گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات به درک عمیق و مفهومی از این درس خواهند رسید.

مجوعه گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات به دانشجویان کمک می کند تا با روش نوشتن دستور کار برای درس آزمایشگاه مکانیک سیالات و نکات کلیدی و مهم آن آشنا شوند.

آزمایشاتی که در زیر از آن ها نام برده شده است آزمایشاتی هستند که گزارش کار مربوط به آن ها توسط دانشجویان رشته ی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف در قالب پاورپویت برای ارائه در کلاس و یا در قالب پی دی اف برای ارائه به استاد گردآوری شده است.

آزمایش بستر سیالی شده

آزمایش افت در سیستم لوله کشی

دانلود گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شریف

آزمایش برنولی

آزمایش کاویتاسیون

آزمایش فشار هیدرواستاتیک

آزمایش بهم پیوستن سری و موازی پمپ ها

گزارش آزمایش جت آب

گزارش آزمایش تونل باد

گزارش کار آزمایش افت فشار در لوله ها

گزارش کار آزمایش دبی سنج ها

گزارش آزمایش عدد رینولدز

دانلود نمونه گزارش کار درس آزمایشگاه مکانیک سیالات دانشگاه شریف

مجموعه گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات به صورت کاملاً تایپ شده، با صفحه بندی درست، کیفیت بالا به همراه تمامی عکس ها و جداول مورد نیاز ارائه شده است.

اندازه گیری دبی با وسایل گوناگون، آزمایش برنولی، ضربه فوران، نیروی پسای جریان، افت در لوله ها و اف تهای موضعی، توربین پلتون و فرانسیس، پمپ محوری و گریز از مرک و دمنده ها، آزمایشاتی هستند که در سرفصل درس آزمایشگاه مکانیک سیالات تعریف شده اند.

قطعاً مجموعه گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات به دانشجویان کمک می کند تا هم این آزمایشات را بهتر درک کنند و هم اینکه راحت تر برای آن ها گزارش کار تهیه کنند.

تمامی پاورپوینت ها و گزارشات کار موجود در مجموعه گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات در قالب فرمت پی دی اف هستند که همگی در یک فایل فشرده برای دانلود بر روی این صفحه از سایت کافه جزوه عرضه شده اند.

دانلود رایگان جزوه گزارش کار مکانیک سیالات + دانشگاه صنعتی شریف + مکانیک سیالات

واحد درسی مکانیک سیالات که یکی از دروس تخصصی محسوب می شود علاوه بر واحد تئوری دارای واحد عملی و ازمایشگاه نیز می باشد. که دانشجویان گرامی چند جلسه باید به ازمایشگاه مربوطه مراجعه نمایند و ازمایشات لازم را در محیط ازمایشگاه انجام دهند. همانند دروس تئوری و بخش تئوری درس مکانیک سیالات برای واحد عملی و ازمایشگاه درس مکانیک سیالات نیز باید به دنبال تهیه چجزوه ی مناسبی باشید تا راه نمایی های لازم جهت انجام ازمایشات مختلف به شما ارائه شود.

در این قسمت قصد داریم که یک جزوه ی بسیار مناسب را برای گزارش کاری ازمایشگاه مکانیک سیالات به شما معرفی نماییم. گزارش کار مکانیک سیالات در قالب یک جزوه به صورت فایل پی دی اف تهیه شده است که دانشجویان گرامی که در رشته های مرتبط با مکانیک سیالات تحصیل می نمایند می توانند از مطالعه ی ان بهره مند شوند.

در این جزوه گزارش کار ازمایشات مختلفی را که در درس ازمایشگاه مکانیک سیالات به انجام می رسد به صورت کامل و مرحله به مرحله توضیح داده شده است به گونه ای که با مراجعه به این جزوه گزارش کار مراحل دقیق تمامی ازمایشات را به صورت مرتب فرا خواهید گرفت.

خرید و دانلود پی دی اف گزارش کار ازمایشگاه مکانیک سیالات

علاوه بر این که با مطالعه جزوه گزارش کار مکانیک سیالات تمامی ازمایشات را به صورت دقیق و با ایمنی کامل می توانید به انجام برسانید. واهید توانست که در پایانه هر ازمایشی که انجام می دهید گزارش کار کاملی را ان ان نوشته و به استاد مربوطه خود برای درس ازمایشگاه مکانیک سیالات تحویل دهید.

نحوه نوشتن گزارش کار در این جزوه گزارش کار ازمایشگاه مکانیک سیالات به صورت دقیق و کامل برای دانشجویان شرح داده شده است.

ادامه مطلب

این گزارش کار به صورت PDF یا Word ارائه شده است.
این گزارش کار به صورت جامع و کامل ارائه شده است، اما ممکن است برخی از جزئیات در آن گنجانده نشده باشد.
نظرات
  1. محمد

    عجب گزارش کارهایی بود
    دستتون درد نکنه

  2. طبق چی

    ( خریدار محصول )

    خوب بود

  3. بهزاد فراهانی

    ( خریدار محصول )

    در یک کلام عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *