پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
امیر سامان محسنی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۵ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
510 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

خلاصه کتاب هندسه کاربردی

خلاصه کتاب هندسه کاربردی یک جزوه ی تهیه شده از خلاصه نکات کلیدی کتاب هندسه کاربردی اثر امیر سامان محسنی است.

امیر سامان محسنی نویسنده ی کتاب هندسه کاربردی در رشته ی راه و ساختمان تحصیل نموده است و این کتاب را به منظور استفاده ی دانشجویان دانشگاه های پیام نور به رشته ی تحریر درآورده است.

خلاصه کتاب هندسه کاربردی

پاورپوینت هندسه کاربردی مهندسی معماری

کتاب هندسه کاربردی که توسط انتشارات پیام نور روانه ی بازار کتاب شده است، از طراحی و ساختار بندی ویژه ای برخوردار است که دانشجویان را از راهنمایی های استاد برای مطالعه ی درس هندسه کاربردی بی نیاز می سازد.

از همین رو مطالعه ی خلاصه کتاب هندسه کاربردی برای تمامی دانشجویان دانشگاه های پیام نور، آزاد و سراسری بسیار سودمند خواهد بود.

جزوه یا خلاصه هندسه کاربردی (امیر سامان محسنی)

با توجه به اینکه ابزار و وسایل نقشه کشی به طور کامل در یک فصل از خلاصه کتاب هندسه کاربردی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته اند، مخاطب از طریق مطالعه ی این خلاصه کتاب با چگونگی استفاده از ابزار و وسایل ترسیم آشنا شده و بر آن ها تسلط پیدا خواهد کرد.

آشنایی با علائم و قراردادهای ترسیم نقشه برای ثبت و انتقال اطلاعات مختلف از مباحث ابتدایی رشته ی مهندسی معماری است که از طریق خلاصه کتاب هندسه کاربردی با این مبحث نیز به طور کامل آشنا خواهید شد.

دانلود خلاصه کتاب هندسه کاربردی

درس هندسه کاربردی یکی از دروس رشته ی مهندسی معماری است که به ارزش دو واحد و به صورت ترکیبی از مباحث عملی و نظری برای تدریس در 48 ساعت از یک نیم سال تحصیلی تعریف شده است.

تصویر، ترسیم، ترسیم و نقشه سه سرفصل کلی و اصلی است که برای درس هندسه ی کاربردی تعیین شده است و خلاصه کتاب هندسه کاربردی نیز این سه سرفصل مهم را پوشش داده است.

جزوه هندسه کاربردی امیرسامان محسنی

همانطور که در ابتدای خلاصه کتاب هندسه کاربردی نیز بیان شده است، هدف از ارائه ی درس هندسه کاربردی به دانشجویان رشته ی معماری افزایش توانایی این دانشجویان در درک نقشه های معماری و نیز ترسیم دقیق و درست آن ها می باشد.

مطالعه ی خلاصه کتاب هندسه کاربردی به مخاطب کمک می کند تا بتواند در ذهن فضای مورد نظر را تصور کرده و از زاویه های مختلف به آن نگاه کند و علاوه بر درک عمیق و درست حجم و فضا بتواند ن آیببآن را ویرایش کند.

جزوه هندسه کاربردی پیام نور

با توجه به این که درس هندسه کاربردی از دروس رشته ی شهرسازی نیز می باشد، خلاصه کتاب هندسه کاربردی برای دانشجویان این رشته نیز می تواند کاربردی باشد.

ترسیم اشکال مشابه در مقیاس های مختلف، یافتن نمای مجهول، نقشه خوانی، کامل نمودن نقشه های ناقص، درک نما و برش های افقی و عمودی، ترسیم مناظر مایل از حجم ها و شکل ها، ترسیم مناظر مایل و برش های سه بعدی از یک ساختمان از جمله سرفصل های درس هندسه کاربردی هستند.

جزوه هندسه کاربردی رشته معماری

اساتید و دانشجویان می توانند از خلاصه کتاب هندسه کاربردی به عنوان یک جزوه ی جامع و کامل از درس هندسه کاربردی برای درک بهتر این سرفصل ها استفاده نمایند.

از همین رو نسخه ی الکترونیکی خلاصه کتاب هندسه کاربردی که به صورت یک پاورپوینت طراحی شده است در قالب فایل پی دی اف 327 صفحه ای توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی این اساتید و دانشجویان عزیز عرضه شده است.

دانلود رایگان خلاصه کتاب هندسه کاربردی دانشگاه امیرکبیر

خلاصه کتاب هندسه کاربردی یکی از کتاب های بسیار مناسب برای درس اندسه کاربردی می باشد. هندسه یکی از دروس بسیارمفهومی استدلالی و سختی می باشد که شما باید برای یاد گرفتن این درس مفهومی لازم است که یک منبع مناسبی را برای ان انتخاب نمایید. یک منبع مناسب برای درس هندسه کاربردی منبعی است که سوالات و مثال هایی در ان‌ ها ذکر شده است و سبب می شود شما با حل این سوالات و مطالعه ی مثال ها بتوانید بهتر این درس هندسه کاربردی را فرا بگیرید.

درس هندسه کاربردی یکی از دروس تخصصی برای دانشجویان رشته ی ریاضی محسوب می شود. شما دانشجویان گرامی برای مطالعه ی این درس هندسه کاربردی می توانید خلاصه کتاب هندسه کاربردی که یکی از کتاب های بسیار مناسب و جامع و کامل می باشد که شما دانشجویان گرامی می توانید با اطمینان خاطر این کتاب را مطالعه کنید و مطمئن باشید که کلیه مطالب ذکر شده در ان را فرا خواهید گرفت. هم نسخه ی چاپی کتاب هندسه کاربردی هم نسخه پی دی اف کتاب هندسه کاربردی موجود می باشد و شما بر حسب راحتی خود می توانید یکی از نسته های موجود را مطالعه نمایید.

دانلود و خرید فایل پی دی اف خلاصه کتاب هندسه کاربردی 

برای حرید کردن فایل پی دی اف خلاصه کتاب هندسه کاربردی می توانید با قیمت بسیار مناسب می توانید فایل پی دی اف این کتاب کاربردی را از سایت کافه جزوه دانلود نمایید  و سپس این کتاب را به صورت دقیق و با جزئات مطالعه نمایید تا بتوانید به صورت کامل کلیه نکات و مطادب ذکر شده را در جزوه ی خلاصه کتاب هندسه کاربردی به صورت فایل پی دی اف به خوبی یاد بگیرید به گونه ای که بتوانید نمره ی خوبی را کسب نمایید.

ادامه مطلب

این خلاصه برای دانشجویان رشته‌های مهندسی، علوم پایه و سایر رشته‌های مرتبط که درس هندسه کاربردی را می‌گذرانند، مناسب است.
این خلاصه به صورت PDF ارائه شده است و شامل متن، تصاویر و جداول است.
نظرات
  1. میثم

    خلاصه اما در عین حال کاربردی

  2. اسماعیل شجاعی

    این محصوله خوبیه خیلی عالی

  3. صادق روزبه

    بی نظیره پیشنهاد می کنم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *