پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
فلوید دانز و ادوین مویز
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
15 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۹ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
485 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب هندسه فلوید دانز و ادوین مویز

کتاب هندسه مویز و دانز، اثر دو نویسنده به نام های فلوید دانز و ادوین مویز است که توسط محمود دیانی به زبان فارسی برگردانده شده است. این کتاب توسط انتشارات فاطمی چاپ و روانه ی بازار شده است. کتاب هندسه مویز و دانز در دسته بندی کتاب های درسی و دانشگاهی قرار دارد که سعی بر این داشته است تا مباحث هندسه مسطحه مقدماتی را به دانش آموزان و دانشجویان از مقاطع تحصیلی مختلف انتقال دهد.

کتاب هندسه مویز و دانز

تفاوت این نسخه از کتاب هندسه مویز و دانز نسبت به نسخه های قبلی در این است که دو فصل مثلثات و تبدیلات و بردار ها که کمبود آن ها حس می شد به کتاب افزوده شده اند. نقطه قوتی که کتاب هندسه مویز و دانز نسبت به سایر کتاب های تألیف شده در زمینه ی هندسه دارد، گذر این کتاب از ایده های هندسی محض به سمت ایده های تحلیلی می باشد.

دانلود کتاب هندسه اثر فلوید دانز و ادوین مویز

هدف مؤلفین از نگارش کتاب هندسه مویز و دانز تنها ارائه ی مطالب به شکل نظری نبوده است، بلکه مخاطبان با خواندن این کتاب بتوانند با محتوا و مسائل آن تعامل برقرار کرده و به عمیقی از محتوای کتاب برسند.

تمرین های متعددی از مباحث کتاب برای به چالش کشیدن میزان درک دانش آموزان و دانشجویان طرح ریزی شده اند که از درجه سختی کم تا زیاد را شامل می شوند.

هر چند انتظار نمی رود فراگیران بتوانند به تمامی این تمرین ها پاسخ دهند. بلکه مربیان و مدرسین باید تعدادی از این تمرین ها را با توجه به درجه سختیشان و توانایی شاگردان خود برگزیده و حل کنند.

تمرین های کتاب هندسه مویز و دانز به گونه ای طراحی شده اند که از هر نظر کامل بوده و مخاطب را با مفاهیم اصلی ارائه شده در کتاب درگیر کنند.

این تمرین ها تنها سوال های ساده برای حل کردن نیستند بلکه یک سری از مفاهیم هندسه را در دل خود جای داده اند که مخاطب با حل تمرین ها می تواند به این مفاهیم پی ببرد.

دانلود PDF کتاب هندسه فلوید دانز و ادوین مویز

مؤلفان فلوید دانز و ادوین مویز مباحث هندسه مسطحه مقدماتی را در کتاب هندسه ی خود شامل نوزده فصل به شرح و ترتیب زیر ارائه نموده اند.

فصل 1 : حس مشترک و استدلال دقیق

فصل 2 : مجموعه، عدد حقیقی و خط

فصل 3 : خط، صفحه، تفکیک

فصل 4 : زاویه و مثلث

فصل 5 : هم نهشتی

فصل 6 : نگاه دقیق تری به استدلال

فصل 7 : نابرابری ‌های هندسی

کتاب هندسه مویز  و دانز PDF

فصل 8 : خطوط و صفحات متعامد در فضا

فصل 9 : خطوط متوازی در صفحه

فصل 10 : خطوط و صفحات موازی

فصل 11 : نواحی چند ضلعی و مساحت آن ها

فصل 12 : تشابه

فصل 13: هندسه مختصاتی در صفحه

فصل 14: هندسه مختصاتی در صفحه

فصل 15 : مکان ‌ها و ترسیم ‌های هندسی

فصل 16 : مساحت دایره و قطاع

فصل 17 : مثلثات

فصل 18 : تقارن، تبدیلات و بردارها

فصل 19 : شکل‌ های فضایی و حجم آن‌ ها

خرید کتاب هندسه مویز و دانز

دبیران و دانشجویان نیز معمولاً از کتاب هندسه مویز و دانز برای تدریس و تسلط بر مباحث استفاده می شود. دانش آموزانی که داوطلب شرکت در مسابقه هایی همچون المپیاد های ریاضی هستند از این کتاب به عنوان منبع جامع و کاملی برای تسلط بر مباحث هندسه مسطحه مقدماتی می توانند استفاده کنند.

سایت کافه جزوه در زمینه ی آماده سازی و عرضه ی کتاب های پرمخاطب به صورت نسخه ی الکترونیکی فعالیت دارد. کتاب هندسه مویز و دانز نیز همچون سایر کتاب ها توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما مخاطبان عزیر عرضه شده است.

امید است که این محصول بتواند سهم کوچکی در برآوردن گوشه ای از نیازهای علمی دانشجویان و علاقه مندان داشته باشد.

دانلود رایگان کتاب هندسه مویز و دانز

یکی از دروس تخصصی که دانشجویان رشته ی ریاصی در  مقطع کارشناسی بگذرانند درس هندسه می باشد. در کنار جزوات و کتاب های درسی که برای اسن درس در بازار موجود است کتاب رفرنسی هم موجود می باشد که هم زبان اصلی این کتاب و هم ترجمه ی ان را می توانید تهیه نمایید.

کتاب رفرنس ارایه شده برای درس هندسه کتاب هندسه مویز و دانز می باشد که کامل ترین و جامع ترین و بهترین منبع و کتابی است که برای درس هندسه می توانید مطالعه نمایید. از این رو فایل پی دی اف کتاب هندسه ی مویز و دانز را می توانید از سایت کافه جزوه دانلود نمایید. این کتاب مطابق با سر فصا های اموزشب ارائه شده برای درس هندسه نگاشته شده است و کلیه مطالب و نکات را شامل می شود.

با خیال راحت می توانید این کتاب هندسه نوشته ی مویز و دانز را دانلود نموده و به مطالعه ی ان بپردازید. با مطالعه ی دقیق این کتاب به راحتی می تواتید پیچیده ترین مسایل مطرح شده در درس هندسه را حل نمایید و این گونه برای این درس مفهومی نمره ی  بسیار خوب و عالی را کسب نمایید.

خرید و دانلود کتاب هندسه مویز و دانز ترجمه فارسی

برای خرید نسخه ی پی دی اف کتاب هندسه مویز و دانز می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید. و با پرداخت هزینه ی بسیار کمی این کتاب را  خرید نمایید. تمامی نکات و مطالبی را که لازم است دانشجویان در درس هندسه فرا بگیرند به صورت کامل و جامع در این کتاب شرح داده شده است. فقط کافی است که دانشجویان گرامی رشته های مرتبط این کتاب را با دقات فراوان مطالعه نمایند تا بتوانند مفاهیم ذکر شده در ان را بهتر بیشتر فرا بگیرند.

ادامه مطلب

برای دانشجویان
هدف مؤلفین از نگارش کتاب هندسه مویز و دانز تنها ارائه ی مطالب به شکل نظری نبوده است، بلکه مخاطبان با خواندن این کتاب بتوانند با محتوا و مسائل آن تعامل برقرار کرده و به عمیقی از محتوای کتاب برسند.
نظرات
  1. محمد

    ممنون که این کتاب را برای دانلود قرار دادید
    تنکیو

  2. ابراهیم همدرد

    سایت شما عالی است

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      نظر لطف شماست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *