پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۶ مرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
1937 بازدید
۹,۹۰۰ تومان

دانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن جمعی از نویسندگان PDF

کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم توسط گروهی از نویسندگان نشر معاریف و کتاب «تفسیر عینی قرآن کریم» برای دانشجویان تألیف شده است و یکی از کتب درسی و کتاب‌های کاربردی برای گسترش دانش است که برای همه دانش آموزان نوشته شده است تا دید کاملی نسبت به اسلام داشته باشند و بتوانند قرآن را بیشتر و عمیق‌تر درک کنند.

عنوان کتاب: 📚تفسیر موضوعی قرآن کریم
نویسندگان: ✍️جمعی از نویسندگان
تعداد صفحات: 📃215 صفحه
فرمت فایل: 📒PDF

تفسیر موضوعی قرآن کریم

دانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن دانشگاه آزاد

اصطلاح تفسیر عینی قرآن کریم، در مقابل تفسیر ترتیبی و فصل به فصل، روش دیگری برای پرداختن به مباحث قرآن است. در تفاسیر کهن قرآن که در قرون گذشته نوشته شده، چنین روشی وجود ندارد. اگرچه دید عینی برخی از مباحث قرآن در گذشته رواج داشته است، مانند: تفسیر آیات احکام، اما طبق منابع جدید، تفسیر عینی را می‌توان به شرح زیر تعریف کرد:

جمع آوری و تدوین آیات مختلف در مورد موضوعی که به مناسبت‌های مختلف در قرآن نازل شده است تا نظر قرآن را درباره ماهیت موضوع و ابعاد مختلف آن بیان کند.

از این رو، این روش را گاهی اوقات روش تفسیر خداباورانه یا قطعه‌ای می‌نامند. زیرا تفسیر عینی قرآن کریم مستلزم تکه تکه شدن آیات از مکان‌های مختلف قرآن و تلاش برای تلفیق تجربه انسانی و مفاهیم قرآنی برای ارائه دیدگاه واحد است.

کتاب تفسیر موضوعی قرآن

تفسیر موضوعی قرآن pdf

در تفسیر موضوعی، موضوعات مختلف در سراسر قرآن مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای کسانی که به دنبال یک موضوع خاص در سراسر قرآن هستند، این یک منبع کاربردی و جامع است که به جمع آوری اطلاعات در یک مکان کمک می‌کند. تفسیر عینی قرآن کریم به شما در دستیابی به این هدف کمک می‌کند.

دانلود رایگان pdf کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم

دفتر نشر دانش به نمایندگی از مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سال 1997 تأسیس شد و به طور رسمی از سال 2000 آغاز به کار کرد. این انتشارات سعی دارد از دریچه اسلام ناب به بازخوانی، مطالعه، انتقاد و تولید ایده در زمینه‌های مختلف بپردازد.

از جمله این فعالیت‌ها می‌توان بیش از 1100 عنوان کتاب در مورد دوره‌های معارف اسلامی در دانشگاه‌ها، اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، پرسش و پاسخ دانشجویان، تعالیم قرآن و اهل بیت (علیهم السلام)،

پی دی اف کتاب تفسیر موضوعی قرآن

و الهیات اخلاق و تصوف، انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر، مسائل جهان اسلام، مطالعات غربی، شک گرایی فکری و عقیدتی، مباحث تاریخی و فلسفی، علوم انسانی، مسائل تربیتی، زنان، خانواده و انتقاد از فمینیسم و … روند انتشار اخیراً در زمینه رمان پیشرفت کرده است.

آنچه این روزها بیش از هر چیز به نسل انقلابی مربوط می‌شود، آشنایی جوانان و دانشجویان با حقیقت دین و آموزه‌های اسلام است و این انتشارات پیشگام در این زمینه است و سعی دارد پاسخی علمی و دینی به همه سؤالات این نسل بدهد.

کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم جمعی از نویسندگان

کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم دارای تنوع، وسعت و جذابیت ساختار و آموزه‌های قرآن است و این کتاب آسمانی را از زوایای مختلف مورد مطالعه متفکران و علمای دین قرار داد. از تدبر و مطالعه آیات قرآن و سخنان رسول، در می‌یابیم که جاودانگی قرآن توسط سه عامل اساسی تضمین می‌شود: اسرار، اسرار و جاودانگی قرآن.

این کتاب از مجموعه کتاب‌های دانشگاه است. در این پست، برای شما دوستان و دانشجویان عزیز، کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم جمعی از نویسندگان را جمع آوری کرده‌ایم و می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود رایگان کتاب تفسیر موضوعی قرآن دانشگاه ازاد اسلامی

یکی از دروس دانشگاهی در تمامی دانشگاه های سراسر کشور که به صورت واحد عمومی به دانشجویان رشته های مختلف ارائه می شود درس تفسیر موضوعی قران می باشد. این درس دو واحدی ممکن است در ترم های مختلفی ارائه شود. اساتید نیز ممکن است برای این درس منابع مختلفی را برای مطالعه معرفی نمایند.

دانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن جمعی از نویسندگان قابل سرچ

یکی از بهترین کتاب ها و جزوات برای درس تفسیر موضوعی قران کتاب تفسیر موضوعی قرآن قرار گرفته در سایت کافه جزوه می باشد. تمامی سر فصل های ارائه شده برای درس تفسیر موضوعی قران به ورت کامل در این کتاب بیان شده است. و هیچ مطلبی را پیدا نم یکنید که در این کتاب تفسیر موضوعی قران از قلم افتاده باشد.

کتاب تفسیر موضوعی قرآن دانشگاه

بسیاری از اساتید نیز مطالعه ی همین کتاب درسی را به دانشجویان خود انتخاب می نمایند. برای اینکه بتوانید نمره ی قابل قبولی را در درس تفسیر موضوعی قران کسب نمایید لازم است که مطالب این کتاب را با دقت فراوان مطالعه نمایید. زبان شرح مطالب درکتاب تفسیر موضوعی اسان و قابل فهم می باشد به گونه ای که در فهم مطالب هرگز دچار مشکل نخواهید شد.

دانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن پیام نور

اگر برای درس عمومی تفسیر موضوعی قران منبع خاصی برای شما معرفی شده است می توانید بهترین منبع موجود برای این درس یعنی کتاب تفسیر موضوعی قرآن را از سایت کافه جزوه دانلود نمایید.

مطالعه ی  پی دی اف کتاب برای دروس عمومی هم راحت تر است و هم به صرف تر برای دانشجویان. از اینرو کافی است که دانشجو محترم به سایت کافه جزوه مراجعه نموده و کتاب مورد نظر خود را جستجو نماید. پس از جستجو و نمایش کتاب مورد نظر او در سایت کافه جزوه می تواند خرید را نهایی کند.

ادامه مطلب

از اینرو کافی است که دانشجو محترم به سایت کافه جزوه مراجعه نموده و کتاب مورد نظر خود را جستجو نماید. پس از جستجو و نمایش کتاب مورد نظر او در سایت کافه جزوه می تواند خرید را نهایی کند.
سطح دشواری مطالب کتاب را با سطح دانش خود مقایسه کنید. نوع ارائه کتاب (چاپی، PDF) را با نیاز خود مقایسه کنید.
نظرات
  1. مازیار

    سلام
    تشکر بابت رایگان گذاشتن این کتاب

  2. سارا

    چرا اول نوشتید رایگان بعد یهو میشه 5 تومن؟ =\

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      متاسفانه این کتاب مشمول قانون حق نشر و کپی رایت هستش و بنا به درخواست انتشارات لینک دانلود از روی سایت حذف شده
      اما جزوه این کتاب روی سایت موجود است و می توانید دریافت کنید

  3. ماهور

    سلام این کتاب برای چاپ دانشگاه پیام نور هست درسته؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      خیر، این کتاب از انتشارات معارف می باشد.

  4. فردین عبادپور

    وقتی پسورد فایل رو میزنم ارور میده

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      رمز فایل: cafejozve.ir
      لطفا آن را در بخش مربوطه تایپ نمایید و کپی پیست نکنید.

  5. ایدا

    ( خریدار محصول )

    ببخشید من یک کتاب خریدم ولی برام باز نمیشه

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لطفا به پشتیبانی آنلاین (تلگرام) پیام دهید تا مشکلتان را برطرف نمایند.

  6. زهرافریدونی

    ( خریدار محصول )

    من کتاب خریداری کردم ولی فایلش باز نمیشه

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لینک دانلود تست شد و مشکلی نداشت.
      لطفا به پشتیبانی تلگرام به ایدی t.me/cafejozveir پیام دهید تا مشکل را بررسی کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *