پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
فنر
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
65 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۱ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
496 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر PDF

کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر مطالب مفید و جامعی را درباره ی شکل ظاهری ویروس ها، اینکه ویروس ها به چند دسته تقسیم می شوند، نحوه رشد آن ها، چگونگی بیماری زایی و ایمنی هر یک از ویروس ها و روش های تشخیص عفونت های ویروسی و جنبه ی بالینی آن ها را مورد بررسی قرار می دهد.

هم زمان که علم میکروبیولوژی پیشرفت کرد، ویروس شناسی دامپزشکی هم دچار تغییر و تحولات گسترده ای شد. ویروس شناسی هم در شاخه میکروبیولوژی هم در شاخه ی پزشکی مورد تحقیق و مطالعه قرار می گیرد. ویروس شناسی در واقع همان بررسی و مطالعه ویروس ها می باشد که که آن ها ذراتی ریز و غیر میکروسکوپی می باشند و در علم ویروس شناسی  ساختار و چگونگی تخریب و بیماری زایی آن ها بررسی می شود.

کتاب دامپزشکی ویروس شناسی فنر

دانلود کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر

کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر به گونه ای گرد آوری شده است که دانشجویان و محققین رشته های مختلف از جمله دامپزشکی، پزشکی، دارو سازی، بیوتکنولوژی، دندان پزشکی و کشاورزی می توانند از آن بهره لازم را برده و هم در واحد های دانشگاهی هم برای مطالعه و تحقیق از آن بهره مند شوند.

هدف از مطالعه کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر

 در کتاب ویروس شناسی دامپزشکی مطالب با نظم و ترتیب خاصی طبقه بندی شده است به گونه ای که شما را به اهداف مطالعاتی مد نظر می رساند و همچنین اطلاعات اولیه راجع به هر ویروسی را نیز بیان کرده و دانشجویان رشته دامپزشکی و پزشکی می توانند از آن استفاده کنند، همچنین برای تحقیق در زمینه ویروس شناسی دامپزشکی هم کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر مفید واقع شده است.

خرید کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر

این کتاب مروری جامع و کامل بر انواع ویروس ها و بیماری های ویروسی که اهمیت دامپزشکی دارند، می باشد. این کتاب را می توان به عنوان یک منبع اصلی برای دروس دانشگاهی معرفی کرد که با مطالعه آن به مراتب اطلاعاتی فراتر از دروس دانشگاهی کسب می شود که بعد ها در تحقیق و مطالعات می تواند مفید باشد و کمک بسیار زیادی را به دانشجویان و محققان این رشته برساند.

سر فصل های کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر

سر فصل های کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر شامل موارد زیر می باشد:

  1. ساختمان و ترکیب شیمیایی ویروس ها
  2. طبقه بندی و نام گذاری ویروس ها (انواع ویروس ها)
  3. نحوه تکثیر ویروس ها
  4. ژنتیک و نحوه تکامل ویروس ها
  5. تغییرات حاصل از ویروس در سلول
  6. روش های گسترش عفونت ویروسی در بدن
  7. عوامل تاثیر گذار بر شدت ویروس و مقاومت میزبان
  8. پاسخ ایمنی بدن در مقابل عفونت های ویروسی
  9. نحوه ایجاد بیماری
  10. عفونت های پایدار
  11. مکانیسم های تومورزایی ویروس ها
  12. تشخیص آزمایشگاهی بیماری ها و عفونت های ویروسی
  13. ایمن سازی بدن در برابر بیماری ها و عفونت های ویروسی
  14. همه گیر شناسی بیماری های ویروسی
  15. مراقبت، پیشگیری، کنترل و درمان بیماری ها و عفونت های ویروسی

جامع ترین منبع، کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر

کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر تالیف اف. جی. فنر در 530 صفحه گرد آوری شده است و بهترین و جامع ترین کتاب در زمینه دامپزشکی ویروس شناسی می باشد، بنابراین اگر به دنبال منبعی جامع و کامل می گردید از طریق کافه جزوه به خرید این کتاب بپردازید.

دامپزشکی کی از رشته هاییی می باشد که امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و دلیل ان نیز محبوبیت نگه داری از حیوانات خانگی می باشد تا چندی دیگر هر فردی حداقل یک حیوان خانگی خواهد داشت که برای نگه داری از ان باید به دامپزشک مراجعه نماید.  حال کسانی که در رشت های دامپزشکی تحصیل می نماین یکی از واحد های تخصصی که باید بگذرانند درس ویروس شناسی می باشد. مطالعه ی درس ویروس شناسی برای دانشجویان گرامی بسیار حائز اهمتی است به گونه ای که همواره به دنبالیک منبع و کتاب مناسب برای مطالعه هستند.

در این قیمت می خواهیم برای درس ویروس شناسی رشته ی دامپزشیکی کتابی را به شما معرفی نماییم. کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر یکی از بهترین کتاب هایی می باشد که برای ویروس شناسی این رشته نگاشته شده است. اکثر اساتید نیز همنی کتاب را به دانشجویان خود تدریس می نمایند. شما برای تهیه این کتاب فقط لازم است که سری به سایت کافه جزوه بزنید و فایل پی دی اف این کتاب را به زراحتی و تنها با یک جستجو تهیه نمایید. اما نکته ی بسیار مهم این است که مطالب ذکر شده در کتاب را با دقت فراوانی مطالعه نماییید.

دانلود و خرید کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر

کتاب های رفرنس زبان اصلی و ترجمه شده اغلب دارای قیمت بسیار بالایی هستند و تمامی دانشجویان از پس هزیه های خرید نسخه ی چاپی این کتاب ها بر نمی ایند. اما این دانشجویان باید بدانند که می توانندبا هزینه ی بسیار کم تری این کتاب های رفرنس را در اختیار داشته باشند. تنها راه ان نیز خیرد فایل پی دی اف این کتاب ها می باشد. به عنوان نمونه شما برای خرید کتاب ویروس شناسی دامپزشکی فنر می‌توانید اقدام نمایید.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته دامپزشکی
مترجم دکتر علی اصغر فنر
نظرات
  1. reza

    بسیار عالی بود

  2. صادق نظری

    ( خریدار محصول )

    از هر نظر عالی

  3. محمدحسین فرد

    ( خریدار محصول )

    عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *