پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر نجفی خواه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
840 بازدید
۹,۹۰۰ تومان

کتاب ریاضی عمومی 1 دکتر نجفی خواه PDF

کتاب ریاضی عمومی 1 دکتر نجفی خواه نخستین جلد از یک دوره 2 جلدی در ارتباط با حساب دیفرانسیل، انتگرال و هندسه تحلیلی است که به ترتیب آن ها را «ریاضی ١» و «ریاضی ٢» نامیده ایم.

موضوع اصلی آن حساب دیفرانسیل، انتگرال و هندسه تحلیلی، آشنایی با جنبه های محاسباتی آنالیز ریاضی کلاسیک می باشد. در آنالیز ریاضی کلاسیک به مطالعۀ خواص توابع بین فضاهای اقلیدسی پرداخته می شود و این مورد شامل 3 بخش اساسی «حد»، «مشتق» و «انتگرال» می باشد.

دانلود کتاب ریاضی عمومی 1 دکتر نجفی خواه

دانلود رایگان کتاب ریاضی عمومی 1 دکتر نجفی خواه pdf

کتاب ریاضی عمومی 1 دکتر نجفی خواه دارای 9 فصل می باشد. در فصل 1به بیان مفهوم عدد، سیر رشد آن و نهایتاً طرح مفهوم اعداد مختلط پرداخته شده است. در فصل 2 انواع توابع مورد استفاده در کتاب مطرح شده است و ضمن آشنایی با توابع مقدماتی، چگونگی ترسیم و خواص مقدماتی هر یک از آنها به تفکیک مطرح گردیده است.

در فصل 3 به یکی از سه موضوع اصلی یعنی حد و پیوستگی توابع پرداخته می شود. در این فصل موضوعاتی چون رفع ابهام، حد یک طرفه و هم ارزی بینهایت کوچک ها مطرح می گردد.

در فصل 4 به موضوع مشتق توابع یک متغیره پرداخته می شود. در این فصل ضمن بیان اصول خواص مشتق و دیفرانسیل، کاربردهای آن نیز مطرح می گردد. خواص اصلی انتگرال نامعین و روش های انتگرالگیری در فصل 5 مورد بررسی قرار میگیرد. در فصل 6 انتگرال معین و کاربردهای متنوع آن بیان می گردد.

انتگرال ناسره که تعمیم طبیعی انتگرال معین به دامنه های بیکران و یا توابع بیکران است، در فصل 7 مورد بررسی قرار می گیرد. جمع  بینهایت اعداد عملا ممکن نیست مگر آنکه مفهوم دنباله و در پی آن سری مطرح شود و این امر در فصل 8 محقق میگردد. در فصل 9 نیز به بیان دنباله ها و سری های تابعی پرداخته می شود که نهایتاً به مبحث سریهای تابعی می انجامد.

خرید کتاب ریاضی عمومی ۱ دکتر نجفی خواه

کتاب ریاضی عمومی 1 دکتر نجفی خواه دارای نکات برجسته ای است که برخی از آنها مخصوص این اثر می باشند. از جمله:

١ – کتاب نتیجۀ تدریس عملی در دانشگاه های کشور است و عملا قابل استفادۀ مجدد می باشد.

٢ – ارزشیابی های انجام شده در پایان هر دورۀ آزمایشی تدریس آن خبر از موفقیت نسبی آن در امر تفهیم مطالب و در نتیجه

بالاتر رفتن سطح علمی دانشجویان داشته است (این کار با مقایسه با سایر گروه ها انجام گرفته است).

٣ – کتاب حاضر مالامال از مثال های متنوع است تا حدی که در مقایسه با استاندارد کتاب های مشابه، دو تا سه برابر بیشتر

است.

۴ – کتاب حاضر دارای تعداد بسیار زیادی تمرین و مسأله است که از مسایل معمولی آغاز و به تمرینات مبارزه طلب ادامه می یابد.

هر چند کتاب ریاضی عمومی 1 دکتر نجفی خواه حاصل سال ها تدریس مؤلف در دانشگاه های مختلف بوده است و در چهار دوره مختلف به صورت آزمایشی تدریس شده است اما همانند همۀ محصولات بشر میتواند دارای کاستی های فراوانی باشد.

دانلود کتاب ریاضی عمومی 1 پیام نور

کتاب ریاضی عمومی 1 دکتر نجفی خواه طیف متنوعی از کاربردهای ریاضیات را شامل می شود، از جمله مدیریت مالی شخصی ، اندازه گیری و مثلثات ، روند تحقیق آماری ، مدل سازی با استفاده از توابع خطی و غیر خطی و شبکه ها و ماتریس ها. دانشجویان مهارت های ریاضی خود را به روش هایی اعمال می کنند که در زمینه حل مسئله عملی و مدل سازی ریاضی در زمینه های روزمره کاربرد دارد.

یک رویکرد مبتنی بر مسئله در توسعه مهارت های ریاضی و ایده های کلیدی مرتبط در این موضوع یک امر اساسی است. در این موضوع ، بر تلفیق مهارت های محاسباتی و جبری دانش آموزان و گسترش توانایی آنها در استدلال و تحلیل ریاضی تأکید شده است.

ریاضیات عمومی 1 شامل هفت موضوع زیر است:

  1. سرمایه گذاری و وام گرفتن
  2. اندازه گیری
  3. بررسی آماری
  4. برنامه های مثلثات
  5. توابع خطی و نمایی و نمودارهای آنها
  6. ماتریس ها و شبکه ها
  7. باز کردن موضوع

خرید و دانلود بهترین کتاب ریاضی عمومی 1 نجفی خواه

استاد دانشگاه، دانشگاه صنعتی مهدی نجفی خواه این کتاب را برای واحد ریاضی عمومی 1 تنظیم کرده است. در این کتاب به صورت کلی به تمامی بخش ها و فصل های مرتبط با ریاضی عمومی 1 پرداخته شده است. یکی از ویژگی های این کتاب این است که حتی برای واحد درسی ریاضی عمومی 2 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانشجویان می‌توانند برای هر دو درس ریاضی عمومی 1 و ریاضی عمومی 2 از این کتاب بهره مند شوند. با مطالعه ی کامل این کتاب می توانید نمره ی خوبی را از واحد درسی ریاضی عمومی 1 کسب نمایید. واحد درسی ریاضی عمومی 1 یکی از دروس پایه ای می باشد که دانشجویان در طول ترم تحصیلی خود باید این واحد درسی را بگذرانند.

این درس گاهی به عنوان پیش نیاز یا هم نیاز برای سایر دروس در نظر گرفته می شود و تا زمانی که دانشجو این درس را پاس نکرده باش نمی تواند واحدهای مرتبط را بردارد.

ریاضی عمومی 1 نوشته ی استاد مهدی نجفی خواه + دانلود رایگان

تمامی سر فصل هایی را که لازم است در درس ریاضی عمومی 1 یاد بگیرید به صورت منظم و به ترتیب مباحث در کتاب ریاضی عمومی 1 نجفی خواه مطرح شده است. زبان بیان مطالب در این کتاب بسیار ساده و روان می‌باشد و به راحتی می‌توانید کلیه مطالب را یاد بگیرید.

برخی از اساتید در دانشگاه های دیگر نیز این این کتاب به عنوان منبع درسی ریاضی عمومی 1 استفاده می نمایند و این کتاب ریاضی عمومی 1 را در کلاس های در خود تدریس می نمایند.

تمامی سر فصل های این کتاب درسی مطابق با واحدهای تعریف شده از سوی دانشگاه می باشد پس با خیال راحت می توانید این کتاب را مطالعه نمایید. جهت دانلود رایگان این کتاب ریاضی عمومی 1 به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

بله
اعداد حقیقی ماتریس‌ها و دترمینان‌ها حد و پیوستگی مشتق کاربردهای مشتق
نظرات
  1. علی

    بسیار عالی

  2. خالقی

    ممنون که این کتاب رو رایگان قرار دادید
    خیلی بهش احتیاج داشتم

  3. بلقیس محمدیار

    چون دختران افغان فعلا نمی‌توانند به مدرسه بروند من می‌خواهم از این کتاب برای آموزش آنها استفاده کنم تا شروع مکاتب کمی به آنها کمک کرده باشم

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      بسیار کار خداپسندانه ای است
      لطفا به آیدی cafejozveir@ در تلگرام پیام بدید تا فایل کتاب به صورت رایگان برایتان ارسال شود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *