پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
توماس
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
6 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲ خرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
449 بازدید
۹,۹۰۰ تومان

دانلود کتاب ریاضی عمومی 1 توماس جلد اول و دوم

کتاب ریاضی عمومی 1 جورج توماس، دانشجویان را با زیبایی ذاتی حساب و قدرت کاربردهای آن آشنا می کند. بیش از نیم قرن است که این متن به دلیل توضیحات روشن و دقیق، نمونه های متفکرانه انتخاب شده، شخصیت های برتر و مجموعه های ورزشی آزمایش شده مورد احترام است.

کتاب ریاضی عمومی 1 جورج توماس

با این ویرایش جدید تمرینات اصلاح شده، به روز شده و گسترش می یابند و همیشه با هدف توسعه صلاحیت فنی در حالی که دانش آموزان را از موضوع بیشتر می کنند.

ویژگی های کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس

کتاب ریاضی عمومی 1 جورج توماس یک نسخه جهانی برای تدریس ریاضیات است. تیم تحریریه این کتاب برای تعمیم مطالبی که مخصوصاً برای دانشجویان خارج از ایالات متحده مرتبط است با مربیان سراسر جهان همکاری نزدیک داشته است.

  1. ارقام برای ارائه بینشی برای دانش آموزان و پشتیبانی از استدلال مفهومی ، تصور و ارائه می شوند.
  2. فهرست انعطاف پذیر مطالب را به بخشهایی قابل مدیریت تقسیم می کند و به مربیان اجازه می دهد دوره خود را متناسب با نیازهای خاص دانشجویان خود تنظیم کنند.
  3. پوشش کامل و دقیق چند متغیره، ارتباط ایده های چند متغیره را با آنالوگ های تک متغیری که در ابتدا در کتاب مطالعه شده است افزایش می دهد.

دانلود کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس به زبان فارسی

مباحث کلیدی: توابع ، محدودیت ها و استمرار ، تمایز ، کاربردهای مشتقات ، ادغام ، کاربردهای انتگرال های معین ، توابع متعالی ، تکنیک های ادغام ، معادلات دیفرانسیل مرتبه اول ، توالی ها و سری های بی نهایت ، معادلات پارامتری و مختصات قطبی ، بردارها و هندسه فضای ، توابع و حرکات ارزش بردار در فضا ، مشتقات جزئی ، انتگرال های چندگانه ، انتگرال ها و زمینه های برداری ، معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم

دانلود کتاب ریاضی عمومی 1 جورج توماس ترجمه فارسی

جورج بی توماس، ریاضیدانی که قرار ملاقات یک ساله در MIT را به یک حرفه 38 ساله تبدیل کرد و کتاب ریاضی عمومی 1 جورج توماس حالا کتابی معتبر در سراسر جهان تبدیل شده است.

توماس که به دلیل توانایی در برقراری ارتباط با مفاهیم ریاضی به عنوان یک معلم جوان شناخته می شود در سال 1951 توسط ناشر آدیسون-وسلی استخدام شد تا در کتاب حسابداری استاندارد و پرکاربرد خود در آن زمان تجدید نظر کند. او به جای تجدید نظر متنی کلاسیک که 54 سال است که مورد استفاده قرار می گیرد.

پی دی اف کتاب توماس

به گفته تد مارتین، رئیس دپارتمان در دانشگاه MIT، توماس به عنوان یک معلم برجسته، “یکی از بهترین معلمانی که این بخش تاکنون داشته است” شناخته شد. وی نه تنها موضوعات متنوعی را تدریس می کرد بلکه با میل و رغبت دوره های جدیدی را نیز فرا می گرفت.

از نظر اداری وی ده سال به عنوان افسر اجرایی بخش و از سال 1962 تا 67 به عنوان افسر ثبت نام فارغ التحصیلان خدمت کرد.

توماس در 11 ژانویه 1914 در بویز، آیداهو متولد شد. مادر وی در سال 1919 در بیماری همه گیر آنفلوانزا درگذشت و جورج جوان در شرایطی گاه دشوار بزرگ شد.

کتاب ریاضی توماس

در برهه ای از او در کنار پدر و نامادری اش در یک چادر زندگی می کرد. وی بعداً به گفته دخترش فی باخرو به یاد می آورد: “حتماً اوقات سختی بوده است، زیرا من به خاطر می آورم که با او بیرون رفته بودیم تا علفهای هرز کنار جاده را که قابل خوردن بودند بچینم.”

کار پدرش در یک بانک به توماس کمک کرد تا شیفتگی خود را با اعداد کشف کند. توماس پس از تحصیل در دانشگاه Spokane و کالج ایالتی واشنگتن که منجر به دریافت مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد شد امیدوار بود که بتواند معلم ریاضی دبیرستان شود ، اما همانطور که بعد از آن گفت ، “این به گونه ای نتیجه نگرفت”.

در طول جنگ جهانی دوم، توماس به برنامه ریز دیفرانسیل برای محاسبه جداول شلیک برای نیروی دریایی کمک کرد.

کتاب ریاضی عمومی توماس

توماس پس از راه اندازی Sputnik توسط اتحاد جماهیر شوروی در اکتبر 1957، بخشی از تلاش ملی برای بهبود آموزش ریاضیات و علوم در مدارس آمریکا بود. وی همچنین با اعطای کمک مالی بنیاد فورد به هند سفر کرد تا به مربیان هندی نحوه آموزش ریاضیات به همراه همکاران آمریکایی خود را آموزش دهد.

توماس مدتی در فروشگاه کفش کار کرد تا در هزینه های دکترا پس انداز کند و سرانجام به کورنل رفت و در آنجا دکترای خود را به پایان رساند. در ریاضیات در سال 1940 و سپس به MIT آمد که در آن سال 1978 بازنشسته شد.

دانلود رایگان کتاب ریاضی عمومی 1 جورج توماس دانشگاه ازاد اسلامی

کتاب ریاضی عمومی جورج توماس کتاب دیگری است که ممکن است در دانشگاه های مختلف به عنوان منبع تدریس اساتید انتخاب شود. ریاضی عمومی دو نیز یکی از واحد هایی می باشد که به صورت پایه دانشجویان باید ان را بگذرانند.

حتی گاهی به عنوان پیش نیزا یا هم نیاز برای دروس دیگر می باشد که تا زمانی که دانشجو نمره ی قبولی در درس ریاضی عمومی 1 نگیرد نمی تواند سایر دروس مرتبط را اخذ نماید. این کتاب زبان اصلی به صورت ترجمه شده در اختیار دانشجویان گرامی قرار خواهد گرفت تا دانشجویان بتوانند به راحتی کلیه مباحث را مطالعه نمایند.

دانلود کتاب ریاضی توماس ویرایش 13 ترجمه فارسی

سر فصل های مختلفی از جمله تابع، حد، پیوستگی، ….. از جمله مباحثی می باشد که در این کتاب به صورت کامل شرح داده شده است. مترجمان این کتاب مهدی بهزاد، سیامک کاظمی و علی کافی هستند که به صورت بسیار روان و اسان این کتاب را ترجمه کرده اند. به گونه ای که دانشجویان در مطالعه ان مشکلی نخواهند داشت.

کتاب ریاضی عمومی 1 جورج توماس ترجمه مهدی بهزاد، سیامک کاظمی و علی کافی

برای  دانلود کتاب ریاضی عمومی 1 جورج توماس می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه کرده و ترجمه ی این کتاب را به سبد خرید خود اضافه نمایید. دانشجویانی که برای درس ریاضی عمومی 1 از این کتاب بهره مند شده اند رضایت کافی خود را اعلام کرده اند.

با مطالعه کامل و دقیق این کتاب برای واحد درسی ریاضی عمومی  1 به راحتی می توانید نمره ی خوبی را کسب نمایید.

کتاب ریاضی عمومی 1 توماس pdf

پیشنهاد و توصیه کافه جزوه به دانشجویان مطالعه ترجمعه کتاب ریاضی عمومی جورج توماس می باشد که دارای ترجمه ی بسیار روانی دارد و دانشجویان در مطالعه مباحث ان به مشکلی بر نخواهند خورد. بسیاری از اساتید در دانشگاه های مختلف از این کتاب ریاضی عمومی 1 جورج توماس به عنوان منبع اصلی این درس استفاده می کنند.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته‌های مهندسی و علوم پایه
این کتاب برای دانشجویان با سطح دانش متوسط در ریاضیات مناسب است
نظرات
  1. ali

    خیلی مفید بود

  2. Almas

    خیلی هاعالی ومفیداست

  3. حمید رضا

    تموم شد؟.. خیلی تاثیر گذار بود🤒..
    شوخی کردم، دست تون درد نکنه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *