پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
جورج توماس
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
25 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲ خرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
975 بازدید
۹,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب ریاضی عمومی 2 جورج توماس

کتاب ریاضی عمومی 2 جورج توماس یکی از کتاب های اصلی گروه ریاضیات است که می تواند انواع مختلفی از علاقه مندی ها و مشاغل دانشجویی را برآورده کند. گرایش های ریاضی می توانند خود را برای تحصیلات تکمیلی در ریاضیات یا زمینه های مرتبط برای آموزش ریاضیات در دوره دبیرستان، برای مدرسه حرفه ای در حقوق یا علوم بهداشت یا برای استفاده از ریاضیات و آمار در علوم ، تجارت ، صنعت و غیره.

فهرست کتاب ریاضی عمومی 2 جورج توماس

دانشجویان رشته ریاضیات تشویق می شوند که از دوره های انتخابی برای گسترش زمینه های خود در ریاضیات یا در یک زمینه مرتبط با علاقه خاص استفاده کنند.

دوره های زیست شناسی ، شیمی ، اقتصاد ، مهندسی ، امور مالی ، زمین شناسی ، فیزیک ، روانشناسی و علوم کامپیوتر و اطلاعات به خوبی با یک رشته در ریاضیات ترکیب شده است.

دانلود کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس به زبان فارسی

دانش آموزانی که با گرایش ریاضیات فارغ التحصیل می شوند قادر به درک درستی از مفاهیم اساسی ریاضیات از جمله اثبات دقیق هستند. آن ها قادر به مدل سازی و حل مشکلات دنیای واقعی ناشی از تجارت و صنعت خواهند بود.

آن ها قادر خواهند بود، چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی، مفاهیم ریاضی را با همتایان خود و مخاطبان غیر رشته اصلی ارتباط برقرار کنند. آنها قادر خواهند بود ریاضیات را به تنهایی از طریق مطالعه ، تحقیق و شرکت در سخنرانی های غیر کلاس به طور مستقل بیاموزند و به کار گیرند.

کتاب ریاضی عمومی 2 جورج توماس در ریاضیات برای پشتیبانی از گرایش ها در بسیاری از بخش های دیگر کاربرد دارد و یک زمینه ریاضی قوی برای دانشجویان رشته های مهندسی ، علوم فقهی و علوم فیزیکی بسیار مفید است.

ریاضیات یک مطالعه دقیق و طلبکارانه از ساختارهای موجود در دنیای واقعی است و همچنین این پایه و اساس همه علوم سخت است و زیربنای بهترین توضیحات ما درباره جهان است. عشق به دریافت پاسخ های صحیح ، حل مسائل دشوار و یافتن وضوح در شرایط پیچیده برای دانشجویان ریاضی جذاب است.

دانلود کتاب ریاضی 2 توماس ترجمه فارسی

یادگیری موثر به محیط مناسب نیاز دارد و برای دانشجویانی که آرزوی یک محیط منحصر به فرد و صمیمی را دارند، جایی که اعضای هیئت علمی دوستانه باشند به راحتی در دسترس باشند و دارای طیف گسترده ای از علایق باشند.

دانش آموزان اغلب در اتاق مشترک مجموعه ریاضیات و دفاتر فیزیک واقع در فاصله چند متری مربیان خود ، مشغول انجام تکالیف درسی ، حل مشکلات روی صفحه و سوال می شوند.

در کتاب ریاضی عمومی 2 جورج توماس بیشتر دانش آموزان با دوستانشان در بخش یاد می گیرند و آنها را تنها در گوشه ای از کتابخانه یا برخی از ساختمان های مبهم و اشغال نشده یک موسسه غول پیکر دفن نمی کنند.

یک اتاق استراحت دانشجویی در اتاق مجاور وجود دارد که دانشجویان برای بحث در مورد کار ، معاشرت و یادگیری از یکدیگر جمع می شوند.

مرکز تدریس ریاضی و فیزیک جایی است که بسیاری از دانشجویان در آن کار و همکاری می کنند. دانشجویانی که ریاضیات می خوانند ، عضویت در جامعه مقدسین را دوست دارند.

دانلود pdf ریاضی عمومی 2 جورج توماس

کتاب ریاضی عمومی 2 جورج توماس بیشتر دانش آموزان به تحصیلات تکمیلی ریاضیات و آموزش ریاضیات ادامه داده اند. دانشجویان سابق در موسسات محلی عضو هیئت علمی هستند.

دیگر فارغ التحصیلان توماس مورث تبدیل به مجسمه سازی شده اند ، به تحصیلات تکمیلی در موسسات بزرگی مانند پوردو رفته اند و در مشاغل محلی کار می کنند در حالی که دیگران معلمان دبیرستان های منطقه ای هستند و دیگران تحصیلات تکمیلی را در مناطق دیگر دنبال می کنند.

رشته های ریاضی نمره کاملاً بالاتر از متوسط ​​دانشجو در آزمون پذیرش مدیریت تحصیلات تکمیلی (GMAT) و آزمون پذیرش دانشکده حقوق (LSAT) دارند. برای آن دسته از دانش آموزان علاقه مند به ریاضیات پیشرفته ، تحصیلات تکمیلی ریاضیات یا آمار و یا کار حرفه ای به عنوان محرمانه در دسترس است.

دانشجویان با مدرک ریاضیات در صنعت کامپیوتر ، امنیت ملی و همه زمینه های تجاری کار می کنند. علاقه مندان به مشاغل پزشکی و حقوقی به عنوان متقاضی این مدارس حرفه ای مورد استقبال قرار می گیرند.

دانلود رایگان کتاب ریاضی عمومی 2 جورج توماس دانشگاه ازاد اسلامی

در ادامه ی کتاب ریاضی عمومی 1 جورج توماس کتاب ریاضی عمومی 2 جورج توماس را در سایت کافه جزوه مشاهده می نمایید. که کتاب ریاضی عمومی 2 کامل کننده مباحث کتاب ریاضی عمومی 1 می باشد.

دانشجویان ابتدا لازم است که واحد درسی ریاضی عمومی 1 را با موفقیت پشت سر بگذارند تا بتوانند درس ریاضی عمومی 2 را در ترم بعدی اخذ نمایند.

یا گاهی  بعضی از دانشجویان تحت شرایطی هر دو درس را در یک ترم به صورت هم نیاز بر می دارند. برای اینکه کلیه مطالب و مباحث مربوط به ریاضی عمومی 2 را به راحتی فرا بگیرید پیشنهاد می شود که در انتخاب ترجمه کتاب های جورج توماس دقت کافی داشته باشید.

ترجمه ای که در سایت کافه جزوه برای دانشجویان گرامی ارائه شده است بسیار روان و سلیس بوده و به سادگی دانشجو کلیه مطالب را یاد خواهد گرفت.

برخی از اساتید در دانشگاه های مختلف از این کتاب برای تدریس انتخاب می نمایند و دانشجویان موظف هستند که این کتاب را مطالعه کرده و در پایان ترم امتحان دهند.

کتاب ریاضی عمومی 2 جورج توماس +دانلود رایگان ترجمه کتاب ریاضی عمومی 2

ترجمه‌ ای که در سایت قرار گرفته به صورت فایل پی دی اف می باشد و کلیه دانشجویان رشته های مرتبط جهت درس ریاضی عمومی 2 می توانند از کتاب ریاضی عمومی 2 جورج توماس بهره مند شوند.

فقط کافی است که دانشجو با دقت فراوان و به صورت کامل این کتاب را مطالعه نماید تا مباحث موجود را یاد گرفته و بتواند نمره ی خوبی را از درس ریاضی عمومی 2 کسب نماید.

این کتاب ارائه شده در سایت کافه جزوه ترجمه ی روان حسین صالحی و رضا هاشم پور می باشد. این دو مترجم سعی کردند تا با زبانی ساده و روان به ترجمه ی کتاب ریاضی عمومی 2 بپردازند.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته‌های مهندسی و علوم پایه در دانشگاه
توابع چند متغیره: شامل حد و پیوستگی توابع چند متغیره، مشتق توابع چند متغیره، کاربردهای مشتق توابع چند متغیره و ... انتگرال چندگانه: شامل انتگرال دوگانه، انتگرال سه‌گانه و ...
نظرات
  1. علی

    ممنون از قرار دادن این کتاب به صورت رایگان

  2. بهروز موحد

    عالی و بی رغیب

  3. جمشید فرد

    ( خریدار محصول )

    کلا میشه گفت که خوبه

  4. مهندسي برق

    ( خریدار محصول )

    پسووردش کجاس

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      رمز فایل:
      cafejozve.ir

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *