پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
برترام کاتزونگ
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
125 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۴ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
833 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ زبان فارسی PDF

کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ زبان فارسی از اصلی ترین و مهم ترین منابع فارماکولوژی و دارو سازی است. که یکی از بهترین کتاب ها برای واحد درسی فارماکولوژی می باشد و اساتید در دانشگاه های سراسر ایران از آن استفاده می کنند. از آنجایی که یکی از شاخه های اصلی و مهم در رشته های علوم پزشکی دانش فارماکولوژی می باشد، به همین دلیل است که مورد توجه تمامی دانشجویان، اساتید دانشگاه  و محققان رشته پزشکی قرار می گیرد.

فهرست فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ

دانلود رایگان ترجمه کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ 2015

کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ اطلاعات ارزشمندی از جمله جنبه های بالینی مصرف انواع داروها، ارتباط موثری که بین مفاهیم پایه و بنیادی وجود دارد، تاثیرات سلولی و مولکولی هر یک از داروها و غیره در اختیار دانشجویان و علاقه مندان به این رشته قرار می دهد. تمامی نکاتی را که دانشجویان در علم فارماکولوژی و داروسازی و کاربرد بالینی داروها نیاز دارند در کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ زبان فارسی گرد آوری شده است.

pdf کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ زبان فارسی

کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ نه تنها برای دانشجویان رشته پزشکی مناسب است بلکه برای رشته های پرستاری، داروسازی و سایر رشته های علوم بهداشتی هم مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه برای دستیابی به اطلاعات ارزشمند و مفید در زمینه فارماکولوژی مطالعه کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ همواره پیشنهاد می شود.

ترجمه کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ 

کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ زبان فارسی در ده بخش گرد آوری  شده است. بخش اول آن به توضیح اصول پایه می پردازد. بخش دوم به معرفی و توضیح داروهای سیستم خودکار اشاره دارد. در بخش سوم داروهای قلب و عروق مشاهده می شود. بخش چهارم مربوط به داروهای عضله صاف می باشد. بخش پنجم دارو هایی که در اعصاب مرکزی عمل می کنند.

خرید و دانلود pdf کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ زبان فارسی

در ادامه بخش های کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ زبان فارسی بخش ششم را داریم که داروهای مورد استفاده در بیماری های التهابی و خونی هستند. بخش هفتم به داروهای غدد درون ریز می پردازد. داروهای شیمی درمانی بخش هشتم و سم شناسی در فارماکولوژی در بخش نهم ارائه می شود و در نهایت بخش دهم را عناوین ویژه تشکیل می دهد.

سرفصل های کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ زبان فارسی

کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ زبان فارسی شامل 66 فصل می باشد که در ادامه تعدادی را ذکر می کنیم.

فصل ۱. مقدمه: ویژگی و ماهیت هر یک از داروها، توسعه و قانون گذاری مربوط به آن ها
فصل ۲. گیرنده های دارویی و فارماکودینامیک
فصل ۳. فارماکوکینتیک و فارماکودینامیک
فصل ۴. تبدیل زیستی داروها
فصل ۵. فارماکوژنومیک

فصل ۶. فارماکولوژی سیستم خودکار
فصل ۷. داروهای فعال کننده گیرنده های کولینرژیک و داروهای مهار کننده کولین
فصل ۸. داروهای مسدودکننده گیرنده های کولینرژیک
فصل 9. داروهای فعال کننده گیرنده های آدرنرژیک و مقلدهای سمپاتیک
فصل ۱۰. داروهای آنتاگونیست گیرنده های آدرنرژیک

فصل ۱۱. داروهای ضد فشارخون
فصل ۱۲. داروهای متسع کننده عروق و درمان آنژین صدری
فصل ۱۳. داروهای نارسایی قلبی
فصل ۱۴. داروهای آریتمی های قلبی
فصل ۱۵. داروهای دیورتیک مدر

فصل ۱۶. هیستامین، سروتونین و آلکالوئیدهای ارگوت
فصل ۱۷. پپتیدهای مؤثر بر عروق
فصل ۱۸. ایکوزانوئیدها
فصل ۱۹. اکسید نیتریک
فصل ۲۰. داروهای آسم

فصل ۲۱. مقدمه بر فارماکولوژی داروهای مؤثر بر دستگاه اعصاب مرکزی
فصل ۲۲. داروهای آرام بخش – خواب اور
فصل ۲۳. الکل ها
فصل ۲۴. داروهای ضد تشنج
فصل ۲۵. داروهای هوشبر عمومی
فصل ۲۶. بی حس کننده های موضعی

.
.

.

فصل 66. تداخلات مهم دارویی و مکانیسم انواع دارو ها

دانلود رایگان کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ

فارماکولوژی یا دارو شناسی یکی درس های تخصصی برای دانشجویان رشته های پزشکی و پیرا پزشکی و پرستاری می باشد. برای این درس تخصصی کتاب های زیادی در کتاب خانه ها وجود دارد که شما می توانید یکی از ان ها را جهت مطالعه انتخاب کنید. این کتب فارماکولوژی اپیه و بالینی کاتزونگ یکی از بهترین کتاب های رفرنس برای این درس تخصصی می باشد. شما می توانید برای مطالعه ی درس دارو شناسی از این کتاب رفرنس استفاده کنید. زبان شرح مطالب تخصصی دارو شناسی در این کتاب بسیار روان و ساده می باشد.

درس فارماکولوژی درسی بسیار سخت در رشته های مختلف می باشد. برای مطالعه این درس تخصصی باید زمان کافی را اختصاص دهید تا بتوانید به خوبی کلیه ممفاهیم موجود در این درس را مطالعه نمایید. کتاب ارائه شده در این قسمت کتابی جامع و کانل بوده است به گونه ای که کلیه  مطالب و سر فصل های آموزشی را پوشش می دهد. مطالب درس تخصی فارماکولوژی در قالب چند فصل به شما ارائه شده است باید با برنامه ریزی کامل پیش بروید و این مطالب را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید نمره ی بسیار خوبی از این درس کسب نمایید.

کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ از بهترین کتاب های موجود برای درس داروشناسی و فارماکولوژی محسوب می شود. سایت کافه جزوه فایل PDF کتاب دارو شناسی و فارماکولوژی کاتزونگ را در سایت قرار داده است تا دانشجویان گرامی رشته های مرتبط بتوانند فایل PDF این کتاب تخصصی را با یک هزینه ی بسیار کم تهیه نموده و در کتاب خانه خود داشته باشند با مطالعه این کتاب می توانید دانش خود را افزایش بسیار دهید.

ادامه مطلب

بله، این کتاب برای افرادی که از پیش شناختی از فارماکولوژی ندارند مناسب است. آن به زبان ساده و روشن مفاهیم اصلی این حوزه را توضیح می‌دهد.
بله، نوشتار این کتاب به زبانی ساده و قابل فهم است و از اصطلاحات فنی بی‌استفاده است یا در صورت نیاز به توضیح آنها می‌پردازد.
نظرات
  1. مصطفی

    عالی بود

  2. بهزاد بیاتی

    ( خریدار محصول )

    خیلی خوب است

  3. ابوالفضل طاهری

    ( خریدار محصول )

    بی نظیره.تو خریدش شک نکنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *