پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
محسن مسیحی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
472 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب مهندسی مخازن 1 زبان اصلی PDF

کتاب مهندسی مخازن 1 یک کتاب به زبان انگلیسی در باب مهندسی مخازن نگاشته شده توسط دکتر محسن مسیحی می باشد و با عنوان انگلیسی Reservoir Engineering توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شریف چاپ و روانه ی بازار کتاب شده است. دکتر محسن مسیحی معاون پژوهش و روابط بین الملل دانشکده ی مهندسی شیمی و نفت، از اساتید مطرح و سرشناس رشته ی مهندسی نفت و از اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی شریف هستند.

کتاب مهندسی مخازن 1

دانلود کتاب مهندسی مخازن 1 به زبان انگلیسی

کتاب هایی که در زیر از آن ها نام برده شده است از سایر آثاری هستند که دکتر محسن مسیحی در حوزه ی تخصصی خودشان به رشته ی تحریر درآورده اند. علاقه مندان و محققان در زمینه ی مهندسی مخازن می توانند از محتوای کتاب های زیر نیز بهره ببرند.

  • اصول مهندسی مخازن نفت و گاز با رویکرد بررسی جریان در مخزن
  • اصول مهندسی مخازن شکاف دار با رویکرد مشخصه سازی و ارزیابی تولید
  • مهندسی مخازن شکاف دار با رویکرد مدل سازی و شبیه سازی
  • مبانی مهندسی مخازن نفت و گاز با رویکرد ارزیابی و توسعه
  • اصول مدل سازی و شبیه سازی مخازن هیدروکربوری با رویکرد به مخازن شکاف دار
  • تحلیل های آماری برای مشخصه سازی مخازن در مهندسی نفت

کتاب مهندسی مخازن 1 کتابی آموزشی، درسی و دانشگاهی است که در دسته بندی موضوعی کتاب های مهندسی نفت در مجموعه ی کتاب های فنی و مهندسی قرار می گیرد.

دانلود کتاب مهندسی مخازن 1 محسن مسیحی

درس مهندسی مخازن 1 یکی از درس های اصلی، تخصصی و اجباری رشته ی مهندسی نفت و تمامی گرایش های آن شامل مهندسی مخازن هیدروکربوری، مهندسی بهره ‌برداری، مهندسی حفاری و مهندسی اکتشاف نفت است. از همین رو می توان گفت مخاطبان کتاب مهندسی مخازن 1 دانشجویان این گرایش ها هستند که می توانند از محتوای کتاب مهندسی مخازن 1 برای کسب نمره ی عالی در امتحان استفاده نمایند.

این درس مهم و تأثیر گذار به ارزش سه واحد برای تدریس در 48 ساعت نظری از یک نیم سال تحصیلی و برای دانشجویان مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی نفت تعریف شده است. کتاب مهندسی مخازن 1 می توانند یاری دهنده این دانشجویان در درک عمیق و مفهومی مباحث این درس پر اهمیت باشد.

دانلود کتاب مهندسی مخازن 1 مهندسی نفت محسن مسیحی

گذراندن درس مهندسی مخازن 1 نیازمند این است که دروس خواص سنگ های مخزن و خواص سیالات مخزن از قبل پاس شده باشند. با توجه به اهمیتی که درس مهندسی مخازن 1 در رشته ی مهندسی نفت از آن برخوردار است به عنوان یکی از دروس مهم در کنکور کارشناسی ارشد این رشته و همه ی گرایش های آن شامل مهندسی مخازن هیدروکربوری، مهندسی بهره ‌برداری، مهندسی حفاری و مهندسی اکتشاف نفت تعیین شده است.

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته ی مهندسی نفت می توانند از کتاب مهندسی مخازن 1 به عنوان یک مرجع جامع و کامل به منظور آمادگی برای کنکور استفاده نمایند.

دانلود PDF کتاب مهندسی مخازن 1 دانشگاه شریف

مبانی جریان سیالات در محیط های متخلخل، تقسیم بندی جریان سیالات در مخازن (از نظر شکل هندسی، نوع سیال و رژیم جریان)، استفاده از شکل دیفرانسیلی رابطه دارسی در تعیین معادلات جریان در محیط های متخلخل، معادلات جریان و توزیع فشار برای انواع شکلهای هندسی و سیالات مختلف در حالتهای پایدار، شبه پایدار و ناپایدار، مفهوم ناحیه ریزش (Drainage Radius) در مخزن، معادله انتشار (Diffusivity Equation) از جمله سرفصل های تعیین شده برای درس مهندسی مخازن 1 هستند که دانشجویان باید با آن ها آشنایی پیدا کنند و در کتاب مهندسی مخازن 1 نیز به آن ها پرداخته شده است.

قطعاً کتاب مهندسی مخازن 1 کمک کننده ی دانشجویان در مسیر تسلط بر این سرفصل ها و مباحث خواهد بود. فایل PDF کتاب مهندسی مخازن 1 به زبان انگلیسی را می توانید از این صفحه از سایت کافه جزوه با کلیک بر روی خرید محصول دانلود نمایید.  

دانلود رایگان کتاب مهندسی مخازن 1 دانشگاه صنعتی شریف

اگر در رشته های مرتبط با ریاضی و فیزیک تحصیل کرده اید رشته ی و مهندسی مخازن حتما به گوش شما خورده است. یک یاز رشته های موجود که دانشجویان رشت های ریاضی به هنگام انتخاب رشته می توانند انتخاب نمایند مهندسی مخازن می باشد. شما هم اگر در انتخاب رشاه ی دانشگاهی رشته ی مهندسی مخازن را انتخاب کردید باید ابتدا چارت تحصیلی خود را مشاده نماییید تا حدودی بتوانید با این مباحث اشنا شوید.

مثلا به عنوان نمونه یکی زا واحد هیای درسی که در مقطع کارشناسی باید مطالعه نمایید مهندسی مخازن 1 می باشد که در ادامه نیز مهندسی مخازن 2 را خواهید داشت که در واقع تکمیل کننده مهندسی مخازن 1 می باشد.

حال برای درس مهندسی مخازن یک باید چه کتابی را مطالعه نمایید. ما این جا هستیم تا کتاب بسیار مناسبی راجهت مطالعه ی درس مهندسی مخازن یک به شما معرفی نماییم. نام این کتاب کتاب مهندسی مخازن 1 عنوان شده است که به صورت کامل تمامی سر فصل های اموزشی را می توانید در این کتاب مشاهده نمایید. پس انتخاب این کتاب برای این واحد درسی توسط دانشجویان این رشته انتخابی بسیار هوشمندانه خواهد بود.

خرید و دانلود کتاب مهندسی مخازن 1

برای درس مهندسی مخازن 1 شما می توانید کتاب ها و جزوه های درسی بسیار زیادی را مشاهده نمایید، اما از آنجایی که شما دانشجویان گرامی قادر نخواهید بود که کلیه این مباحث را مطالعه کنید پس باید در انتخاب مبعی مناسب و کامل نهایت دقت را داشته باشید.

سایت کافه جزوه در این راه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بریا درس مهندسی مخازن یک کتاب بسیار مناسب را انتخاب نمایید. شما می توانید کتاب مهندسی مخازن 1 را از این سایت دریافت نمایید.

ادامه مطلب

این کتاب مبانی مهندسی مخازن هیدروکربوری را به صورت جامع و کامل آموزش می‌دهد. سرفصل‌های کلی این کتاب شامل موارد زیر است: **مفاهيم پایه مهندسی مخازن **مطالعات توصیفی مخازن **خواص سیالات مخزن **مکانیک سیالات در مخازن
این کتاب برای دانشجویان رشته مهندسی نفت و همچنین برای مهندسان شاغل در صنعت نفت و گاز مناسب است.
نظرات
  1. alireza

    درود بر شما

  2. محسن شجاعی

    حتما بخرید از دست ندینش

  3. علی محمد کریمی

    ( خریدار محصول )

    وای مگه میشه گفت بده خیلی خوبه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *