پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
عباس ماهیار
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
23 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۵ فروردین ۱۴۰۱
تعداد بازدیدها 👁️
783 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب عروض فارسی عباس ماهیار PDF

کتاب عروض فارسی: شیوه ای نو برای آموزش عروض و قافیه، اثر عباس ماهیار پژوهشگر ادبی و خاقانی شناس است. ایشان در زمان حیات خود استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه خوارزمی و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم بوده اند.

عباس ماهیار آثار جالب و جذاب بسیاری دارد که تعدادی از آن ها را نام می بریم.

  • مرجع شناسی ادبی و روش تحقیق
  • شرح مشکلات خاقانی در ۶ مجلد
  • گزیده اشعار خاقانی
  • جوم قدیم و بازتاب آن در ادب پارسی
  • مالک ملک سخن: شرح قصاید خاقانی
  • صرف و نحو عربی
  • خاقانی: شاعر بلورین شکسته دل
  • سحر بیان خاقانی

کتاب عروض فارسی

خرید کتاب عروض فارسی عباس ماهیار

نتیجه ی سال ها تلاش و زحمات عباس ماهیار در زمینه ی زبان و ادب فارسی رسیدن به شیوه ی جدید آموزش عروض و قافیه می باشد که ایشان در کتاب عروض فارسی: شیوه ای نو برای آموزش عروض و قافیه، خود از این شیوه ی آموزشی جدید برای آموزش عروض و قافیه به دانشجویان استفاده نموده اند.

این شیوه ی جدید مفاهیم غنی ادبیات فارسی را به گونه ای راحت تر و علمی تر به مخاطبان و دانشجویان منتقل می کند. کتاب عروض فارسی یک ابزاری نوین برای آشنا ساختن جوانان و دانشجویان با بزرگترین جلوه ی فرهنگی ایرانیان یعنی آثار ادبی فارسی می باشد.

کتاب عروض فارسی شیوه ای نو برای آموزش عروض و قافیه

در این صورت علاقه مندان به آثار ادبی می توانند آثار ادبی فارسی گذشته را بهتر رصد و ارزش گذاری کنند. جوانان و دانشجویان با مطالعه ی کتاب عروض فارسی، به شناخت کاملی از ادبیات فارسی از گذشته تا به امروز خواهند رسید؛ و همچنین کارکرد و مفاهیم مقوله های گوناگون ادبی را در قالب های مختلف مثنوی، قصیده و غزل می آموزند.

کتاب عروض فارسی: شیوه ای نو برای آموزش عروض و قافیه، به عنوان یک کتاب آموزشی مورد استفاده ی دانشجویان رشته ی زبان و ادبیات فارسی قرار می گیرد.

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد زبان و ادبیات نیز این کتاب عباس ماهیار را به عنوان یک منبع مناسب برای آمادگی کنکور مطالعه می کنند.

دانلود pdf کتاب عروض فارسی عباس ماهیار

عباس ماهیار در محتوای کتاب عروض فارسی خود به آموزش عروض و قافیه به صورت کاملاً واضح و روشن در پنج فصل به شرح زیر پرداخته است.

فصل اول: کلیات

فصل دوم: بحور و اوزان رایج شعر فارسی

فصل سوم: اوزان نامأنوس و کم کارکرد در بحرهای مختلف

فصل چهارم: شعر معاصر

فصل پنجم: قافیه

کتابنامه

کتاب شیوه ای نو برای آموزش عروض و قافیه، یکی از بهترین کتاب ها در زمینه ی آموزش عروض است. همچنین کتابی مناسب جهت یادگیری وزن شعر و اهمیت وزن شعر برای دوستداران شعر و ادب فارسی می باشد. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کتاب کافه جزوه به نسخه ی الکترونیکی کتاب عروض فارسی دسترسی داشته باشید.

کافه جزوه این کتاب را در قالب پی دی اف 137 صفحه ای آماده کرده است و برای جلب رضایت مخاطبان سعی نموده است تا محصول با کیفیت بالا و صفحه بندی درستی تهیه شود. امیدواریم مطالعه ی کتاب عروض فارسی برای شما مفید و مثمر ثمر واقع گردد.

دانلود رایگان کتاب عروض فارسی رشته ی ادبیات و زبان فارسی

دانشجویان رشته های ادبیات و زبان فارسی یکی از رشته هایی که باید در مقطع کارشناسی بگذرانتد عروص فارسی می باشد. یکی از بهترین جزواتی که برای درس عروض فارسی می توانید دانلود نمایید کتاب عروض فارسی می باشد که به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه قرار داده شده است.

تمامی نکات مهمی را که دانشجویان باید در درس عروض فارسی فرا بگیرند به صورت کامل و جامع در این جزوه شرح داده شده است. از این رو دانشجویان می اتوانند از این درسمی توانید به عنوان درسی این واحد تخصصی انتخاب نمایید. به دلیل جانع و کامل بودن این کتاب سایت کافه جزوه فایل پی دی اف این کتاب را در سایت قرار داده است تا دانشجویان گرامی بتوانند از مطالعه ی ان بهره متد شوند.

فصل های ارائه شده در این کتاب عینا مطابق با سر فصل های اموزشی ارائه شده برای درس عروض فارسی می باشد. دانشجویات گرامی رشته هایزبان و ادبیات می توانند با برنامه ریزی دقیق کلیه فصول موجود د ایت کتاب را مطالعه کرده و نمره ی بسیا خوبی را از درس عروض فارسی دریافت نمایید و این گونه معدل خود را بهتر کنید.

دانلود و خرید کتاب عروض فارسی

فایل PDF کتاب عروض فارسی را می توانید به صورت رایگان از سایت کافه جزوه دانلود نمایید و تمامی مباحث ذکر شده در ان را به صورت کامل مطالعه نمایید.

این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی هست که می توان برای درس عروض فارسی آن را مطاله نمایید. بسیاری از اساتید در دانشگاه های سراسر کشور برای تدریس درس عروض فارسی این کتاب را به دانشجویان انتخاب می نمایند و خرید این کتاب را به دانشجویان پیشنهاد می‌دهند.

ادامه مطلب

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد زبان و ادبیات نیز این کتاب عباس ماهیار را به عنوان یک منبع مناسب برای آمادگی کنکور مطالعه می کنند.
8900 تومان
نظرات
  1. mohammad

    خیلی دنبال دانلود این کتاب بودم ولی پیداش نکرده بودم
    ممنون که روی سایت گذاشتیدش

  2. الهام عابدی

    کتاب خیلی خوبی هست ممنون

  3. جواد علوی

    از خریدم راضی هستم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *