پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
253 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۴ شهریور ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
690 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود کتاب سیلبربرگ pdf

کتاب شیمی عمومی سیلبربرگ همان موضوعات معتبر و متن اصلی را به دانشجویان ارائه می دهد. کتاب اصول شیمی عمومی امکان پوشش مختصر محتوا را با حداقل تأکید بر وسایل کمک آموزشی فراهم می کند. این رویکرد ساده تر برای یادگیری برای مربیان و دانش آموزان با کارآیی و ارزش آفرین امروزی بدون قربانی کردن عمق، وضوح و دقت جذابیت دارد.

کتاب شیمی عمومی سیلبربرگ

کتاب شیمی عمومی سیلبربرگ pdf زبان انگلیسی

کتاب سیلبربرگ در زمینه شیمی عمومی، همان پوشش موضعی اصلی متن اصلی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. متن اصلی به ما اجازه می دهد تا مطالب را با حداقل تأکید بر ابزارهای یادگیری آموزشی خلاصه کنیم. این رویکرد ساده تر برای یادگیری، معلمان و دانش آموزان را با بهره وری و ارزش امروز بدون از دست دادن عمق، وضوح و دقت جذب می کند.

فهرست کتاب شیمی عمومی سیلبربرگ ویرایش 7

کلید های مطالعه شیمی

اجزا ماده

استیو کیومتری فرمول ها ومعادله ها

سه دسته عمده واکنش های شیمیایی

گازها و نظریه جنبشی – مولکولی

شیمی گرمایی: جریان انرژی وتغییر شیمیایی

نظریه کوانتوم وساختار

آرایش الکترونی وتناوب

مدل های پیوند شیمیایی

شکل مولکول

نظریه های پیوند کوالانسی

نیرو های بین مولکولی مایعات، جامدات وتبدیل های فاز

ویژگی های کتاب شیمی عمومی سیلبربرگ

  1. تجسم مدل های شیمیایی در بیشتر موضوعات با استفاده از مدلهای شیمیایی، مفاهیم ابتدا در سطح کلان سپس او را از نظر مولکولی مورد بررسی قرار داد.
  2. استدلال در مورد مشکلات ، نحوه برخورد با مشکلات وقفه یک روش چهار مرحله ای است که توسط معلمان تأیید شده است.
  3. ایده هایی را در دنیای واقعی به کار ببرید، دانشجویان امروزی که به یکی از زمینه های متعدد شیمی تبدیل شده اند.
  4. آنها به خوبی با مضامین کتاب مطابقت دارند و با سناریوی واقعی روبرو می شوند که در اکثر مشکلات و مشکلاتی که در انتهای کتاب ظاهر می شود حل می شود.

دانلود کتاب شیمی عمومی سیلبربرگ جلد 1 و 2

کتاب به گونه ای تنظیم شده است که امکان تنظیم مجدد سرفصل ها وجود دارد. به عنوان مثال تعادل واکنشهای اکسایش و کاهش (از روش نیمه واکنشی در الکتروشیمی) در فصل 21 آمده است اما در صورت تمایل می تواند به راحتی در کنار سایر جنبه های واکنشهای اکسایش (فصل 4) زودتر معرفی شود.

همچنین می توان برخی از کلاس ها را به ترتیب متفاوت تدریس کرد. به عنوان مثال ، گازها (فصل 5) را می توان در همان فصل کتاب آموزش داد تا بدانیم چگونه مدل سازی ریاضی رفتار بدن ، یا بدون از دست دادن انسجام ، قبل از مایعات و جامدات (فصل 12) برای نشان دادن اثر عمل می کند.

نیروهای بین مولکولی را بر روی سه حالت ماده نشان می دهد. در حقیقت اکثر معلمان کلاس ها را بر اساس سوابق دانش آموز جابجا می کنند. به عنوان مثال او شیمی توصیفی (فصل 14) و شیمی آلی (فصل 15) را در رایج ترین مکان، در پایان درس معرفی می کند.

دانلود pdf شیمی عمومی سیلبربرگ

در ویرایش 7 کتاب شیمی عمومی سیلبربرگ مسائل جدیدی در مورد نیازهای آموزشی و برنامه های کاربردی واقعی با چندین نسخه تجدید نظر شده و 125 نسخه کاملاً جدید به نسخه ها در پایان هر فصل اضافه شده است. از این تعداد، 85 مورد مربوط به مشکلات منظره مولکولی است که با توجه به 50 مشکل در چاپ اول، تمرین بسیار خوبی در استفاده از روش تجسم در حل مسائل شیمیایی ارائه می شود. به روز شده مسائل جدید نزدیک به واقعیت بخش های بیولوژیکی، زیست محیطی، ارگانیک، مهندسی و صنعتی را پوشش می دهد.

 

دانلود رایگان کتاب شیمی عمومی 1 سیلبربرگ

دانشجویانی که در رشته های مرتبط با شیمی در حال تحصیل هستند واحدی به نام شیمی عمومی 1 دارند که در مقطع کارشناسی باید ان را بگذرانند. برای درس شیمی عمومی یک کتاب ها و جزوات بسیار مختلفی نوشته شده است که از میان این کتاب ها و جزوه ها بهتر است که دانشجویان بهترین ان را جهت مطالعه انتخاب نمایند.

یکی از این کتاب های جامع برای درس شیمی عمومی 1 کتاب شیمی عمومی 1 سیلبربرک می باشد که می توانید به صورت فایل پی دی اف یا نسخه ی چاپی این کتاب را تهیه نمایید و به مطالعه ی ان بپردازید. بسته به هزینه ای که برای خرید این کتاب اختصاص می دهید می توانید فایل پی دی اف ان یا کتاب پاپ شده را تهیه نمایید. فایل پی دی اف قرار گرفته در سایت کافه جزوه با قیمت بسیار کمی به فروش می رسد.

و شما دانشجویان رامی تنها با پرداخت هزینه ای کم می توانید به این کتاب شیمی عمومی یک نوشته ی سیلبربرک دسترسی داشته باشید. بعد از تهیه این کتاب شیمی عمومی یک  به صورت کامل  تمامی مطالب ان را مطالعه نمایید و مطلبی را از قلم نیندازید تا بخترین نمره برای شما حاصل شود.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب شیمی عمومی 1 سیلبربرگ

سایت کافه جزوه همواره سعی دارد تا بهترین کتاب ها را برای دروس مختلف در اختیار دانشجویان گرامی قرار دهد. برای درس شیمی عمومی یک نیز کتابی به نام کتاب شیمی عمومی 1 سیلبربرک ارائه شده است که یکی از بهترین کتاب های مرجع برای درس شیمی عمومی یک محسوب می شود.

جهت دانلود فایل پی دی اف کتاب شیمی عمومی یک سیلبربرک می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نموده و این کتاب را خریداری نمایید.

ادامه مطلب

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های شیمی، علوم پایه و فنی مهندسی در مقطع کارشناسی نوشته شده است.
جهت دانلود فایل پی دی اف کتاب شیمی عمومی یک سیلبربرک می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نموده و این کتاب را خریداری نمایید.
نظرات
  1. مرضیه

    تشکر بابت فری گذاشتن این کتاب

  2. بیاتی

    ( خریدار محصول )

    خیلی خیلی خوب هست

  3. اکبر جمالی

    کلا میشه گفت که خوبه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *