پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
باربارا بیتز
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
13 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۳ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
939 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب سمیولوژی باربارا بیتز PDF

کتاب سمیولوژی باربارا بیتز یکی از مهم ترین کتاب هایی می باشد که دانشجویان رشته ی پزشکی و پرستاری به آن نیاز دارند. حتی پزشکان هم می توانند از این کتاب در معاینات بالینی استفاده کنند. این کتاب یکی از کتاب های مهم در زمینه معاینات بالینی می باشد و برای کسانی که با بیمار سر و کار دارند نوشته شده است. آن ها می توانند با استفاده از این کتاب به معاینه بیمار و گرفتن شرح حال بپردازند.

کتاب سمیولوژی باربارا بیتز

PDF کتاب سمیولوژی باربارا بیتز

در این کتاب بیشتر به موارد مهم و ضروری پرداخته شده و موارد نادری که امکان ایجاد آن بسیار کم است در کتاب سمیولوژی باربارا بیتز کمتر به آن پرداخته شده است. این کتاب را می توان به سه بخش کلی تقسیم کرد که شامل: اصول دقیق ارزیابی سلامت، معاینه ی منطقی و معاینات جمعیت های خاص. این تقسیم بندی منظم به دانشجویان رشته های مرتبط کمک می کند تا مطالعه دقیق و هدف مند در این زمینه داشته باشند.

 کتاب سمیولوژی باربارا بیتز انگلیسی

در انتهای هر فصل از کتاب سمیولوژی باربارا بیتز جداول و تصاویر و عکس های رنگی وجود دارد که در نهایت به مرور کلی مطلب می پردازد و کمک ویژه ای برای یادگیری بهتر به دانشجویان می کند. بنابراین این کتاب را می توان یک راهنمای قابل اعتمادی در نظر گرفت که در شرح حال گیری و معاینات بالینی بسیار کمک کننده می باشد.

کتاب باربارا بیتز 2021 PDF

امروزه پزشکان به دلیل پیشرفت تکنولوژی در معاینات بالینی ضعیف عمل می کنند چون تکنولوژی را اولین قدم برای تشخیص بیماری می دانند. که با مطالعه کتاب سمیولوژی باربارا بیتز می توانید در این زمینه پیشرفت چشم گیری داشته باشید. به طور مثال از روی نبض ضعیف یا قوی بتوانید علت آن و نوع بیماری را دریابید. این کتاب بهترین راهنما در زمینه سمیولوژی و معاینات بالینی می باشد.

سرفصل های کتاب سمیولوژی باربارا بیتز

بخش اول: اصول ارزیابی سلامتی

1: مبانی مهارت بالینی

2: ارزیابی شواهد بالینی

3: مصاحبه با بیمار و شرح حال

بخش دوم: معاینه نواحی مختلف بدن

شروع معاینه فیزیکی:  بررسی کلی، علائم حیاتی و برنامه ریزی

1: وضعیت روانی

2: پوست، مو و ناخن

3: سر و گردن 

4: قفسه سینه و ریه ها

5: معاینه قلبی و عروقی

6: پستان ها و زیربغل

7: معاینه فیزیکی شکم 

8: معاینه عروق محیطی

9: دستگاه تناسلی مردانه و فتق   

10: دستگاه تناسلی زنانه

11: آنوس، رکتوم و پروستات  

12: معاینه عضلانی اسکلتی

13: معاینه اعصاب و نورولوژی    

بخش سوم: گروه های جمعیتی خاص

1: معاینه و ارزیابی کودکان: نوزادی تا بلوغ

2: زنان باردار

3: بیماران مسن

طبق سر فصل هایی که مشاهده کردی بخش اول کتاب سمیولوژی باربارا بیتز درباره ی شامل ارزیابی سلامت می باشد که در چند فصل به توضیح آن پرداخته است و در انتها هر فصل نیز مطالب مهمی را جهت گرفتن شرح حال بالینی ذکر کرده است. در بخش دوم به معاینات منطقه که شامل کل معاینات از سر تا پا می شوند را ذکر کرده و در این بخش از تصاویر متعددی استفاده شده است. در بخش سوم هم جمعیت های خاص را توضیح می دهد که شامل چرخه زندگی از نوزادی تا سالمندی می باشد.

دانلود رایگان کتاب سمیولوژی باربارا بیتز

در این قسمت می ختاهیم تا کتاب سمیلوژی باربارا بیتز را به شنا دانشجویان گرامی معرفی نماییم. سر فصل های مطرح شده در این کتاب به صورت کامل می باشد و سر فصل های اموزشی ارایه شده برای درس سمیولوژی را به صورت کامل پوشش می دهد. پس اگر معیار انتخاب کتاب درسی برای شما کامل و جامع و بی نقص بودن ان باشد بهترین گزینه برای شما کتاب سمیولوژی باربارا بیتز می باشو که در سایت کافه جزوه که مرجع اصلی دانلود جزوه ها و کتاب های مختلف درسی و دانشگاهی می باشد این کتاب نیز به صورت فایل پی دی اف بار گذاری شده است.

شما می توانید برای تهیه این کتاب فقط به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و سپس در قسمت جستجو عبارت کتاب سمیولوژی باربارا بیتز را تایپ و سمس سرچ کنید. نتایج جستجو برای شما نمایش داده خواهد شد که با استفاده از ان می توانید مشخصات کامل تین کتاب را به صورت خلاصه وار مشاهده نمایید و بدانید که در هر فصل این کتاب به چه موضوعی پرداخته شده است و در اخر نیز تصمیم بگیرید که فایل پی دی اف این کتاب درسی را از این سایت خریداری نمایید.

خرید و دانلود کتاب سمیولوژی باربارا بیتز

علاوه بر نسخه چاپی کتاب سمیولوژی باربارا بیتز شما می توانید از مطالعه فایل PDF این کتاب نیز بهره مند شوید. پس اگر با مطالعه فایل های پی دی اف راحت هستید و در خواندن آن مشکلی ندارید می توانید برای درس سمیولوژی کتاب سمیولوژی بار بارا بیتز را به صورت فایل PDF از سایت کافه جزوه دریافت نمایید. هزینه ی در نطر گرفته شده برای خرید فایل PDF این کتاب درسی مبلغ بسیار کم و ناچیزی می باشد.

ادامه مطلب

برند

کافه جزوه

بله، علاوه بر مفاهیم اساسی، این کتاب شامل مطالب کاربردی و راهنمایی‌های عملی برای دانشجویان رشته‌های مختلف است.
بله، نوشتار این کتاب به زبانی ساده و قابل فهم است و از اصطلاحات فنی بی‌استفاده است یا در صورت نیاز به توضیح آنها می‌پردازد.
نظرات
  1. مرضیه

    بی نهایت تشکر

  2. ناصر هدایت

    ( خریدار محصول )

    عالی این محصول

  3. اسماعیل طالب زاده

    ( خریدار محصول )

    ‌عالی حتما بخرید من راضی بودم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *