پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر علی اکبر سرافراز و دکتر بهمن فیروزمندی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
23 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۴ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
636 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی

کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی اثر مجموعه نویسندگان متشکل از دکتر علی اکبر سرافراز و دکتر بهمن فیروزمندی و تدوین حسین محسنی و محمدجعفر سروقدی است. موضوعاتی که در کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی، به آن ها پرداخته شده است شامل هنر ایران، هنر معاصر، باستان شناسی و تاریخ پیش از اسلام می باشد.

باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد

با توجه به موضوعات این کتاب که در بالا به آن ها اشاره کردیم می توان آن را در دسته بندی کتاب های تاریخ و جغرافیا قرار داد. کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی، یک کتاب درسی و دانشگاهی است که برای تدریس به دانشجویان باستان شناسی نگاشته شده است. باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، پارت و ساسانی یکی از دروس اصلی است که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته ی باستان شناسی تدریس می شود.

دانلود پی دی اف کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی

در طی این درس اساتید حاصل تحقیقات و مطالعات محققین این حوزه و حفای هایی که داشته اند را به دانشجویان منتقل می کنند. برخی از اساتید کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی را به عنوان منبعی برای این درس به دانشجویان معرفی می کنند.

از آن جایی که این کتاب یکی از منابع کنکور کارشناسی ارشد باستان شناسی است داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد باستان شناسی از آن به عنوان یک منبع برای آمادگی کنکور استفاده می کنند. کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی توسط انتشارات مارلیک چاپ و روانه ی بازار شده است.

باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد هخامنشی اشکانی ساسانی

مؤلفان دکتر علی اکبر سرافراز و دکتر بهمن فیروزمندی و تدوین حسین محسنی و محمدجعفر سروقدی در کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی خود شامل چهار سرفصل به شرح و ترتیب زیر، حاصل سال ها تحقیقات مطالعات خود در حوزه ی باستان شناسی را به مخاطبان منتقل نموده اند.

مقدمه

فصل اول: باستان شناسی و هنر ماد 

فصل دوم: باستان شناسی و هنر هخامنشی 

فصل سوم: باستان شناسی و هنر اشکانی 

فصل چهارم: باستان شناسی و هنر ساسانی

کتابنامه

جدول های تاریخی

هر کدام از سرفصل هایی که در بالا از آن ها نام بردیم در تعداد زیادی زیرفصل جنبه های مختلف موضوع را مورد بررسی قرار داده اند.

خرید کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی

علاوه بر دانشجویان باستان شناسی، علاقه مندان به تاریخ، هنر ایران، هنر معاصر و به خصوص باستان شناسی نیز می توانند از محتوای این کتاب بهره مند شوند. سایت کافه جزوه در زمینه ی آماده سازی و عرضه ی کتاب های پرمخاطب به صورت نسخه ی الکترونیکی فعالیت دارد.

کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی نیز همچون سایر کتاب ها توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما مخاطبان عزیر عرضه شده است. برای فعال شدن لینک دانلود کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید.

امید است که این محصول بتواند سهم کوچکی در برآوردن گوشه ای از نیازهای علمی دانشجویان و علاقه مندان به باستان شناسی داشته باشد.

دانلود رایگان کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخق ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی

یکی از رشته های که علاقه مندان به باستان شناسی و تاریخ می توانند در دانشگاه مطالعه نمایند رشته ی  باستان شناسی می باشد که برای این درس کتاب های مختلفی به نگارش در امده است که دانشجویان گرامی بسته به نظر  استاد مربوطه درس باستان شناسی می توانند کتاب مورد نطر خود را خریداری نمایند.

تعداد کتاب های نگاشته شده در زمینه باستان شناسی بسیار زیاد است اما انچه که دارای اهمیت می باشد این است که بهترین و کامل ترین و جامع ترین کتاب را برای این درس مطالعه نمایید.

بهترین و کامل ترین کتابی که می توان برای درس باستان شناسی دانلود نمایید کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی می باشد. که کلیه دوران تاریخی و هنری را از ابتدا شرح داده است. تمامی جزئیاتی را که لازم است در تاریخ فرا بگیرید به ثورت دقیق در این کتاب باستان شناسی ذکر شده است و دانشجویان گرامی می توانند تنها این کتاب را برای مطالعه ی درس باستان شناسی انتخاب نمایند و کلیه فصل های ان را با دقت بسییار زیادی مطالعه نمایند تا بتوانند نمره ی خوبی را از این درس کسب نمایند.

خرید و دانلود کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی

تمامی حوادث پیش امده در دوران ماد هخامنشی و ساسانی و اشکانی به ترتیب در این کتاب شرح داده شده است که شما می توانید کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی را دانلود کرده و کلیه وقایع تاریخی ذکر شده در آن را با دقت فراوان مطالعه نمایید این گونه کسب نمره ی خوب در درس باستان شناسی برای دانشجویان گرامی رشته های باستان شناسی و تاریخی راحت تر و اسان خواهد بود.

ادامه مطلب

دانشجویان گرامی می توانند تنها این کتاب را برای مطالعه ی درس باستان شناسی انتخاب نمایند و کلیه فصل های ان را با دقت بسییار زیادی مطالعه نمایند تا بتوانند نمره ی خوبی را از این درس کسب نمایند.
تمامی حوادث پیش امده در دوران ماد هخامنشی و ساسانی و اشکانی به ترتیب در این کتاب شرح داده شده است که شما می توانید کتاب باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی را دانلود کرده و کلیه وقایع تاریخی ذکر شده در ان را با دقت فراوان مطالعه نمایید
نظرات
  1. علی

    واقعا عجب کتابیه
    خیلی دنبالش بودم

  2. آیدا پرهام فرد

    ( خریدار محصول )

    من به محض پرداخت لینک دانلودی برام نیومد لطفا رسیدگی کنید

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      مشکل شما از طریق پشتیبانی تلگرام رفع شد.

  3. علیرضا

    ( خریدار محصول )

    سلام.من پس از پرداخت لینک دانلود کتاب برام نیومد .لطفا پیگیری بفرمایید.

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لطفا به پشتیبانی آنلاین تلگرام پیام دهید تا فایل مجدد برایتان ارسال شود.

  4. طاهر بیابانی

    ( خریدار محصول )

    این چه وضعیتی هست؟؟ بنده خرید کردم پرداخت کردم ولی هیچ نیومده، رسیدگی کنین لطفا

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت نمایش داده خواهد شد. همچنین یک نسخه از آن نیز به ایمیلی که در هنگام خرید وارد کردید نیز ارسال می شود (لطفا پوشه spam ایمیل خود را نیز بررسی نمایید)
      اگر باز هم موفق به دانلود فایل نشدید به پتیبانی تلگرام پیام دهید تا فایل مجددا برایتان در تلگرام ارسال شود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *